تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیزات امنیتی وارد شده به نهاد ریاست جمهوری برای شنود و ایجاد پارازیت است/باید اهداف وارد کردن این دستگاه‌ها روشن شود

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم ورامین در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به واردات دستگاه های امنیتی و مخابراتی به نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: واردات دستگاه های امنیتی و مخابراتی به نهاد ریاست جمهوری سوالات مهمی را ایجاد می‌کند.

 

وی افزود: به دلیل آن که این دستگاه‌ها، تجهیزاتی امنیتی است و برای اهدافی مثل شنود، ضد شنود، پارازیت اندازی و اقدامات اینچنینی استفاده می‌شود، باید واردات این دستگاه‌ها تحت نظارت سازمان‌های امنیتی صورت گیرد و کارکرد آن نیزمشخص شود.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: ما در گذشته تجربه تلخی داشته ایم، در فتنه 88 از این قبیل تجهیزات که توسط برخی کشورهای غربی به کشور وارد شد بود و حتی از سوی برخی اشخاص مورد استفاده قرارگرفته بود.

 

نقوی حسینی در ادامه افزود: در فتنه 88 پرونده بخش نرم و سیاسی موضوع باز شده است و این موضوعات برای مردم بازگوشده است البته هنوز هم باید ابعاد فتنه 88 روشن شود ولی این فتنه ابعاد دیگری هم داشته مانند همین موضوعی که الان مطرح است؛ این بخش از فتنه بخش سخت و فنی فتنه است، پرونده این بخش هم مثل بخش سیاسی باید بررسی شود و برای مردم بازگو شود.

 

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در سال 88 نیز از اینگونه تجهیزات برای خراب کاری ها استفاده شده بود عنوان کرد: در سال 88 ما افراد استفاده کننده از این تجهیزات و سایت‌هایی که برای استقرار این تجهیزات در تهران توسط فتنه گران تعبیه شده بود را شناسایی کردیم.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: واردات این نوع دستگاه‌ها و استقرار آن‌ها در نهاد ریاست جمهوری سوالات زیاد و جدی را مطرح می‌کند که باید در بحث رسیدگی به چرایی و چگونگی واردات و استقرار آن‌ها دقت و حساسیت خاصی لحاظ گردد.

 

وی در خصوص تجهیزات مخابراتی وارد شده افزود:  قطعا باید دستگاه های امنیتی و مسئولان اظهار نظر کنند و مشخص شود این دستگاه ها با چه هدفی وارد شده است و چه اشخاصی در پشت پرده واردات، مدیریت و نظارت بر آن بوده است تا بهره برداری سوء از آن نشود .

 

نقوی حسنی در پایان در خصوص عدم هماهنگی نهاد ریاست جمهوری با مسئولین امنیتی درباره ورود این دستگاه ها اظهار داشت: این موضوع هم از سوالات جدی است که مطرح شده است؛ اگر اهداف سویی در نظر نبوده، باید همه در جریان باشند و اهداف و کارکرد آن مشخص شود، که این دستگاه ها در نهاد ریاست جمهوری در چه حوزه ای مورد استفاده قرار می گرفته اند ولی اگر این تجهیزات بدون هماهنگی وارد شده، کیفیت و کمیت آن ها مبهم می ماند و موضوعات جدیدی مطرح می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیزات امنیتی وارد شده به نهاد ریاست جمهوری برای شنود و ایجاد پارازیت است/باید اهداف وارد کردن این دستگاه‌ها روشن شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..