تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماران سرطانی نیازمند حمایت روانی/ سرطان دومین عامل مرگ و میر در کشور

معاون امور بین‌الملل دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: بیماران سرطانی نیازمند حمایت روانی هستند که این دانشگاه با مشارکت موسسات خیریه برای حمایت روانی از این بیماران پیشگام شده است.

محمدعلی محسنی بندپی معاون امور بین‌الملل دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به شیوع سرطان در کشور و رتبه دوم علت مرگ و میر در کشور محسوب می‌شود و حمایت روانی از این بیماران حائز اهمیت است در صدد امضای تفاهم‌نامه‌ای با محققان فرانسه هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه علوم بهزیستی در مباحث مشاوره و روانشناسی گام‌های خوبی را برداشته است و کشور فرانسه نیز سابقه خوبی در بخش حمایت روانی بیماران سرطانی دارد، در این تفاهم‌نامه مقرر شد تا دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و اعضای هیأت علمی این دانشگاه توسط دانشمندان فرانسوی عملیاتی و اجرا شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اظهار داشت: تبادل استاد، دانشجو، برگزاری کنگره‌ها و سمینار‌های مشترک و مهم‌تر اینکه اهمیت موضوع برای رؤسای دپارتمان‌های روانشناسی و مشاوره پررنگ شود پیگیر تعهد این تفاهم هستیم.

محسنی بندپی افزود: برگزاری سمینار‌های یک روزه و دو روزه برای آگاهی همکاران ایرانی جهت حمایت روانی بیماران سرطانی و روشن شدن این اهمیت برای دپارتمان‌های مشاوره و روانشناسی و توسعه همکاری‌های ایران و فرانسه از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی گفت: بیماران سرطانی نیازمند حمایت‌های متعدد درمانی، جسمی، توانبخشی و حمایت روانی هستند که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با مشارکت خیریه آلاء برای حمایت روانی این بیماران پیشگام شده و امیدواریم بتوانیم با انعقاد این تفاهم نامه شاهد حمایت روانی بیماران سرطانی در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماران سرطانی نیازمند حمایت روانی/ سرطان دومین عامل مرگ و میر در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..