تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت یک وقف جدید در ارکان

یک وقف جدید با نیت احداث مسجد در روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام آسوده رئیس اداره اوقاف شهرستان بجنورد گفت: واقفان خیر اندیش حاج عباسعلی حسین زاده و پسران مرحوم جمشید حسین زاده ساکن روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد یک قطعه زمین به مساحت هزار متر مربع و با ارزش ریالی 350 میلیون ریال با نیت احداث مسجد وقف کردند.

آسوده افزود: این ملک با کاربری تجاری و مذهبی دارای قابلیت درآمد زایی است.

همچنین علیپور رئیس دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان فاروج گفت : همزمان با اجرای طرح مهر تندرستی واقف خیر اندیش قربان عشقی یک قطعه زمین به مساحت 4 هزار متر مربع با نیت رفع نیاز های بهداشتی و در مانی در شهر تیتکانلوی وقف کرد .

علیپور ارزش این موقوفه را یک میلیارد ریال بیان کرد .

انتهای پیام/ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت یک وقف جدید در ارکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..