تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش و برانکو باید خویشتن دار باشند/ اهالی فوتبال را نباید با چوب زد

مهاجری گفت:کی روش و برانکو باید خویشتن دار باشند، چرا که این اختلافات به ضرر فوتبال است.

کی روش و برانکو باید خویشتن دار باشند/ اهالی فوتبال را نباید با چوب زدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رضا مهاجری در باره برگزاری کلاس مربیگری درجه حرفه ای  فوتبال بیان کرد:فوتبال ایران به برگزاری چنین کلاس هایی نیاز دارد چرا که دانش مربیان ما روز به روز نیاز به تقویت دارد. البته با توجه اینکه چند روز دیگر مسابقات لیگ برتر آغاز می شود. زمان این کلاس مناسب نیست کاش این کلاس  در زمان بهتری برگزار می شد تا کیفیت آن بالاتر می رفت.

وی درباره سطح این کلاس ها اظهار داشت: بیشتر مربیان لیگ برتر دراین کلاس ها شرکت کردند واین امر نشان می دهد کیفیت ان بالا است.البته سایر شرکت کنندگان این کلاس هم جز مربیان با کیفیت فوتبال محسوب می شوند فدراسیون فوتبال پیش از شروع کلاس اطلاعاتی دقیقی در مورد مدرس انگلیسی به ما نداده است اما با توجه نحوه تدریس وی پیش بینی می کنم، گری فیلیپس جز مدرسان برتر فیفا باشد.

مهاجری درباره وضعیت تیم پدیده گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم.به طور حتم با رفع نقایص در نیم فصل دوم وضعیت بهتری نسبت به نیم فصل نخست خواهیم داشت.روز گذشته دیدار دوستانه مقابل ذوب آهن انجام دادیم فکر می کنم این دیدار کمک زیادی به تیم ما می کند.

سرمربی تیم پدیده مشهد درباره بحث سیگاری وقلیانی بودن بازیکنان فوتبال گفت:بهتر است دیدگاه منطقی تری به فوتبالیست های ایران  داشته باشیم وهمه را مورد هدف قرار ندهیم.من سیگاری بودن بازیکنان را تایید نمی کنم اما بهتر است با برگزاری کلاس های آموزشی برای بازیکنان آنها را توجیه کنیم. زمانی که بدون نام بردن از بازیکنی یک آمار کلی ارائه شود مثل این است که تمامی اهالی فوتبال را با یک چوب می زنیم.

وی در پایان درباره اختلاف کی روش وبرانکوخاطر نشان کرد:هرچند انتظارات از تیم ملی بالا است اما هم کی روش و هم برانکو باید خویشتندار باشند. اختلافات آنها به فوتبال ما ضربه می زند از طرفی می توان با ایجاد تعامل مشکل را حل کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش و برانکو باید خویشتن دار باشند/ اهالی فوتبال را نباید با چوب زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..