تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات مالی باعث تعویق مسابقات کشوری شده است

کهتری گفت: مشکلات مالی و نبود زمین مناسب برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را به وقفه انداخته است.

مشکلات مالی باعث تعویق مسابقات کشوری شده استمجید کهتری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: حدود چهار سال است که به دلیل مشکلات مالی و نبود زمین مناسب مسابقات قهرمانی کشور برگزار نشده و در جلسه ای که با مسئولان فدراسیون داشتیم مقرر شد بهمن ماه سال جاری به میزبانی تهران یا اصفهان مسابقات قهرمانی کشور را برپا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به مسابقات جهانی پیش رو، برگزاری مسابقات کشوری از لحاظ شناسایی استعدادهای برتر بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم بتوانیم با وجود مشکلات این رقابت ها را برگزار کنیم.

کهتری در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: پس از اتمام پارالمپیک قرارداد سرمربی تیم به اتمام رسید و وی به کشورش بازگشت. در حال حاضر به دنبال کاد فنی جدید برا تیم ملی هستیم تا از فروردین ماه سال آینده اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم.

وی درباره جلسات آسیب شماسی پس از پارالمپیک عنوان کرد: در این جلسه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین نمره بالای 70 را به عملکرد تیم تیروکمان دادند و نکاتی هم در مورد ضعف برخی کمانداران و از دست دادن مدال های پارالمپیک صحبت شد و راهکارهایی به صورت مکتوب تهیه شد.

کهتری تصریح کرد: در تلاش هستیم با تعداد بیشتری از کمانداران تیم ملی را تشکیل دهیم تا علاوه بر ایجاد رقابت، نقاط ضعف ملی پوشان را برطرف کنیم.

رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فدراسیون از رشته تیروکمان حمایت بیشتری کند تا شاهد وقفه در برگزاری رقابت های کشوری نباشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات مالی باعث تعویق مسابقات کشوری شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..