تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه اکران «یتیم‌خانه ایران» در سه سالن سینما/ فروش فیلم از 2 میلیارد گذشت

علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره ادامه اکران فیلم «یتیم‌خانه ایران» گفت: اکران فیلم در سینما کورش ادامه دارد و با توجه به مضمون و محتوای در دو سالن آزادی و سپیده به صورت تک سانس اکران این فیلم ادامه دارد. 

وی درباره فروش فیلم گفت: فیلم هم اینک به فروش 2 میلیارد و 10 میلیون تومان رسید. این فیلم در تهران و شهرستان به فروش 1 میلیارد و 580 میلیون تومان دست یافت  و در اکران سینماها در دانشگاه ها و سینما سیار به فروش 430 میلیون تومان رسید هم اینک فیلم در 28 شهر در حال اکران است. 

سرتیپی درباره نمایش فیلم در سینما سیار گفت: هم اینک 30 دستگاه سیار سینما نیز فیلم را در 30 شهر بدون سینما نمایش می‌دهند. 

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/HAHYYE



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه اکران «یتیم‌خانه ایران» در سه سالن سینما/ فروش فیلم از 2 میلیارد گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..