تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ به اعتراض معلمان مدارس غیردولتی برای تعیین تکلیف حقوق و مزایا

پاسخ به اعتراض معلمان مدارس غیردولتی برای تعیین تکلیف حقوق و مزایا

مرضیه گرد در واکنش به اعتراض معلمان مدارس غیردولتی پیرامون حقوق و مزایا و عدم برخوردای از بیمه اظهار کرد: خوشبختانه تعیین تکلیف حقوق و مزایای کارکنان غیررسمی مدارس غیردولتی، در قانون دائمی شدن تاسیس مدارس غیردولتی که اخیرا در مجلس شورای اسلامی مصوب و به دولت ابلاغ شد، آمده و مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: در قانون صراحتا وضعیت کارکنان تعیین تکلیف شده است و بر اساس آن موسس باید از قانون کار و ضوابط آن برای کارکنان غیررسمی مراکز غیردولتی تبعیت کند و پرسنل خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند.

رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از مشکلات موسسان برای بیمه کارکنان برابر بودن سهم بیمه‌ای پرداختی با سهم حق بیمه‌ای که برای افراد عادی در حوزه‌های صنعتی و تولیدی تعیین شده، است گفت: این مسئله تاثیر منفی به‌روی افزایش شهریه و زیر بار نرفتن موسسان برای پوشش بیمه‌ای است.

گرد ادامه داد: به عنوان مثال مدرسه‌ای داریم که مجوز استقرار آن از سوی سازمان نوسازی 70 یا 90 دانش آموز ذکر شده است و از آنجا که باید کادر آموزشی خود را تکمیل کنند و از سوی دیگر هزینه حق بیمه، اجاره و هزینه‌های جاری مدرسه را بپردازند اقدام به افزایش شهریه می کنند. راهکار دیده شده در قانون دائمی شدن مدارس غیردولتی تشکیل "صندوق حمایت از موسسان" است و امیدوارم بتوانیم آن را عملیاتی کنیم تا طبق قانون پرداخت بخشی از حق بیمه سهم موسس و کارکنان غیررسمی از طریق این صندوق تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های سازمان پس از ابلاغ قانون، تشکیل بلافاصله شورای سیاست گذای و برنامه ریزی نظارت مرکزی و تدوین آیین نامه هاست گفت: بویژه راه‌اندازی صندوق حمایت از موسسان را در اولویت داریم تا بخشی از نیاز موسسان در خصوص بیمه و خرید تجهیزات و احداث را تامین کنیم که ابتدا باید آیین نامه آن نیز نگاشته شود. کارگروهی از قبل تشکیل شده است و آمادگی لازم برای نهایی کردن پیش نویس‌ها را داریم و مجدد از صاحبنظران دعوت خواهیم کرد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ به اعتراض معلمان مدارس غیردولتی برای تعیین تکلیف حقوق و مزایا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..