تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاربران خبرآنلاین نظر دادند: «فروشنده» شایسته دریافت جایزه گلدن گلوب است

کاربران خبرآنلاین نظر دادند: «فروشنده» شایسته دریافت جایزه گلدن گلوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اصغر فرهادی بعد از آنکه در سال 1390 با «جدایی نادر از سیمین» موفق به کسب جایزه گلدن گلوب شد و بعد از نامزدی «گذشته» در این مراسم، باز هم شانس دریافت این جایزه را با «فروشنده» به دست آورده است.

«فروشنده» در این دوره رقابت سختی را با «تونی اردمان» ساخته مارن آده از آلمان، «نرودا» به کارگردانی پابلو لارائین از شیلی، «او» به کارگردانی پل ورهوفن و «الهه‌ها» به کارگردانی هدی بنیامینا محصول فرانسه و قطر دارد.

به همین منظور خبرآنلاین درنظرسنجی از کاربران خود خواست تا نظر خود را درخصوص شانس اصغر فرهادی برای دریافت این جایزه بیان کنند.

اکثریت کاربران معتقد بودند برخلاف رقابت سخت با فیلم «تونی اردمان»، «فروشنده» شانس بالایی برای کسب این جایزه دارد. در همین حال بخش اندکی از کاربران شانسی برای فرهادی قائل نبودند و جمعی هم رسیدن او به این مرحله را برای سینمای ایران کافی دانستند.

یکی از کاربران که معتقد بود فرهادی از شانس بالایی برخوردار است  و نوشت: «با توجه به اعطای جایزه مهم و تاثیرگذار منتقدین آمریکا که مهم ترین جایزه قبل از گلدن گلوب هست شاس فروشنده چندین برابر شد برای جایزه گلدن گلوب .. بالاا .. خیلی بالااا.»

کاربر دیگری نوشت: «شخصا خیلی این فیلم را دوست دارم و اصغر فرهادی عزیز را هم یکی از بهترین سینماگران حال حاضر ایران زمین میدانم ولی اینکه چقدر شانس بردن گلدن گلوب برای فیلم فروشنده قائل هستم ،شاید کمتر از شانسی باشد که در زمان مساوی برای شاهکار جدایی نادر از سیمین متصور بودم .ولی در کل هیچ تفاوتی نمیکند فروشنده شاهکاریست بی بدیل...»

کاربر بی‌نام دیگری دیدگاه خود را چنین بیان کرد: «اگر این تونی اردمان نبود الان صددرصد می شد گفت که جایزه برای فروشنده است ولی این اومده یه کم کار رو سخت کرده، من که باور دارم فرهادی این جایزه رو خواهد گرفت حالا ببینید.»

کاربر دیگری که مخالف جایزه گرفتن فرهادی بود، با انتقاد از او نوشت: «هنرمند باید خلاقیت داشته باشد. حتی خود فرهادی می‌داند مقلد سینمای غرب است. دارد از دست فیلمسازان بزرگ اروپایی مثل کشلوفسکی و ژان لوک گدار تقلید می‌کند.»

کاربر دیگری هم انتخاب «فروشنده» را افتخار بزرگی دانست و نوشت: «اصغر فرهادی برای ما همیشه برنده است چه با جایزه چه بی‌جایزه.»

با توجه به زمان کمی که تا برگزاری مراسم گلدن گلوب باقی است، باید دید که اصغر فرهادی می‌تواند برای دومین بار موفق به کسب این جایزه شود و افتخار دیگری برای سینمای ایران رقم بزند؟

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاربران خبرآنلاین نظر دادند: «فروشنده» شایسته دریافت جایزه گلدن گلوب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..