تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مشیریه/ خانم 25 ساله و آقای 45 ساله مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مشیریه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در ساعت 21:38 حادثه آتش سوزی در شهرک مشیریه، خیابان اسکندری به سامانه 125 اعلام و نیروهای 3 ایستگاه به همراه تشک نجات و خودروی تنفسی به سرعت اعزام می شوند. آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مشیریه/ خانم 25 ساله و آقای 45 ساله سوختند

به گفته وی، آتش سوزی در طبقه دوم 80 متری یک ساختمان 5 طبقه اتفاق افتاد که با استقرار آتش نشانان، واحد مذکور به شدت شعله ور و دود غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مشیریه/ خانم 25 ساله و آقای 45 ساله سوختند

ملکی تصریح کرد: نیروها خود را به کانون آتش سوزی رسانده و خانم و آقای 25 و 45 ساله را در حالی که دچار سوختگی شده بودند، از محیط ناایمن خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: نیروها همزمان با خاموش کردن آتش، برای نجات ساکنان گرفتار به طبقات بالایی رفتند و موفق به نجات 3 نفر از ساکنان (2 خانم 15 و 25 ساله و یک کودک 4 ماهه) از دود گرفتگی شدند.

آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مشیریه/ خانم 25 ساله و آقای 45 ساله سوختند

وی گفت: با ایمن سازی، تخلیه دود و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، عملیات در ساعت 22:41 به پایان رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی ساختمان مسکونی در شهرک مشیریه/ خانم 25 ساله و آقای 45 ساله مصدوم شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..