تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف جنازه‌ زوج ثروتمند پرونده قتل و خودکشی را باز کرد+عکس

نیروهای پلیس با کشف جنازه‌های یک زن و شوهر در خانه خودشان، پرونده قتل و خودکشی را باز کردند.

به گزارش نیروهای پلیس، جنازه‌های مایکل بک 62 ساله و نیکولا بک 53 ساله در ساعت 11:40 قبل از ظهر، بعد از ابراز نگرانی‌هایی که بستگان آن‌ها از خداحافظی این دو نفر داشتند، توسط نیروهای پلیس دوان در خانه خودشان کشف شد.

کشف جنازه‌هایی که باعث باز شدن پرونده قتل و خودکشی شد +عکس کشف جنازه‌هایی که باعث باز شدن پرونده قتل و خودکشی شد +عکس

بر اساس اطلاعاتی که این نیروها به دست آوردند، این زوج که هیچ فرزندی نداشتند زندگی ثروتمندانه‌ای داشتند و همسایه آن‌ها در بازجویی به پلیس گفته بود که آن‌ها بر سر فروش خانه خود در خارج از شهر با هم جر و بحث داشته‌اند.

گفتنی است؛ مأموران پلیس دوان به این مسئله مظنون هستند که مایکل بک همسر خود را با اسلحه به قتل رسانده است و سپس خود را با گلوله کشته است اما هنوز تحقیقات روی این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف جنازه‌ زوج ثروتمند پرونده قتل و خودکشی را باز کرد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..