تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمثال شهدای شهرستان پاکدشت در اماکن عمومی نصب می شود

علی علیمحمدی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت های مردان و زنان بی ادعایی بوده که امنیت را با نثار خون خود به ارمغان آوردند.

علیمحمدی، حل مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: جانفشانی شهدا و ایثارگران با هیچ عملکردی قابل جبران نیست.

وی با تأکید بر لزوم عملیاتی شدن مصوبات جلسه شورای مشورتی ایثارگران پاکدشت افزود: جلسه شورای مشورتی ایثارگران برای حل سریع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در حوزه های مختلف برگزار می شود.

معاون فرماندار پاکدشت ادامه داد: در جلسه شورای مشورتی ایثارگران، مصوبات مهمی برای حل مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران به تصویب رسیده که فرمانداری ملزم به پیگیری و حل سریع آن است.

علیمحمدی بیان داشت: جانمایی و نصب تمثال شهدا که از سوی شهرداری پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد در حال انجام است، برگزاری نشست با صاحبان اماکن ورزشی و استخرها برای ایجاد راهکارهایی به منظور استفاده و ایجاد رفاه حال ایثارگران در این اماکن و جانمایی برای نصب تابلوهایی ویژه پارک خودروهای جانبازان و معلولین از مصوبات جلسه شورای مشورتی ایثارگران پاکدشت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمثال شهدای شهرستان پاکدشت در اماکن عمومی نصب می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..