تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلینیک تخصصی کلاله در دهه فجر افتتاح می شود/ /پیگیری مرکز سرطان شناسی در کلاله

ساعت: 11:05 منتشر شده در مورخ: 1395/10/18 شناسه خبر: 999999

در بازدید فاضل و غراوی از بیمارستان کلاله مطرح شد:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: با تجهیز و وصل شدن برق ساختمان کلینیک تخصصی کلاله، این کلینیک در دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، عبدالرضا فاضل درحاشیه بازدید از مراکز بهداشتی درمانی مراوه تپه و کلاله با گفت: با تجهیز و نصب برق ساختمان افتتاح کلینیک تخصصی را در دهه فجر خواهیم داشت.

وی در بازدید از فاز دوم بیمارستان کلاله که به همت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار کلاله تکمیل شد، افزود: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله یکی از بیمارستان‌های خوب و مجهز به امکانات در شرق استان است و تا فروردین ماه سال 96 ، این بیمارستان به سی تی اسکن هم مجهز می شود.

فاضل اشاره ای به نیاز همراه سرا همراهان بیمار کرد و گفت: بزودی ساخت همراه سرا با مشارکت خیرین سلامت در کلاله آغاز می شود.

شهرام غراوی نماینده مردم شرق گلستان در مجلس هم اعلام کرد: با توجه به فراوانی بیماری سرطان در منطقه، پیگیر احداث یکی از سه مرکز سرطان شناسی استان در کلاله هستیم.

kalalekhabar_1.jpg

 

kalalekhabar_2.jpg

 

kalalekhabar_3.jpg

 

kalalekhabar_4.jpg

 

kalalekhabar_5.jpg

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلینیک تخصصی کلاله در دهه فجر افتتاح می شود/ /پیگیری مرکز سرطان شناسی در کلاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..