تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتل مودم 5G با سرعت دانلود ۵ گیگابیت بر ثانیه ساخت

درحالیکه در بیشتر مناطق دنیا زیرساخت‌های 4G در حال گسترش هستند، اینتل، مودم 5G ساخته که سرعت دانلودی برابر با ۵ گیگابیت بر ثانیه دارد. با این مودم می‌توانید یک فیلم ۵۰ گیگابایتی را در ۸۰ ثانیه دانلود کنید! این مودم در نیمه دوم سال آماده عرضه به بازار می‌شود.

این مودم از چندین تکنولوژی بهره می‌برد و علاوه بر اینترنت 5G از اینترنت 4G نیز پشتیبانی می‌کند. شبکه‌های 5G نوید سرعتی بیشتر برای کاربران می‌دهند.

در حال حاضر اپراتورهای آمریکایی به ساخت شبکه‌ها و زیرساخت‌های 5G مشغولند. ورایزون در ۱۰ شهر سرویس 5G عرضه می‌کند. AT&T از این شبکه برای تلویزیون خود استفاده خواهد کرد. T-Mobile نیز در سال ۲۰۲۰ با سرعت ۱۲ گیگابیت بر ثانیه وارد گود می‌شود. در کره جنوبی، سامسونگ و کره تلکام، اینترنت 5G را برای بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ اماده خواهند کرد.

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتل مودم 5G با سرعت دانلود ۵ گیگابیت بر ثانیه ساخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..