تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پرسه در خاک غریبه» نقد می‌شود/ روایتی متفاوت از جنگ تحمیلی

«پرسه در خاک غریبه» نقد می‌شود/ روایتی متفاوت از جنگ تحمیلی

فرهنگ > کتاب - کتاب «پرسه در خاک غریبه» نوشته احمد دهقان یکشنبه 19 دی با حضور منتقدین و علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست معرفی و بررسی رمان «پرسه در خاک غریبه» نوشته احمد دهقان یکشنبه 19 دی با حضور احمد دهقان نویسنده کتاب و محمدرضا بایرامی، مجید قیصری و محمدعلی باشه آهنگر در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

دهقان در «پرسه در خاک غریبه» بر خلاف گرمای ذاتی و کلامی همیشگی خود به سراغ جبهه‌های سرد و برف‌گرفته غرب کشور رفته است و داستانی چنان بدیع را در این منطقه روایت می‌کند که در سطر سطر آن چیزی جز انتظار و صحنه‌های ترسیم شده توسط نویسنده نصیب خواننده نمی‌شود.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است که ‏‎گروهی از رزمندگان در سرما و بوران منطقه کوهستانی غرب کشور و به منظور نجات مردم گرفتار در کردستان عراق، به دل کوه می‌زنند تا با انجام عملیاتی آنها را از دست مزدوران بعثی نجات دهند و این ماجراجویی است که برای آنها در طول داستان حواشی فراوانی را به وجود می‌آورد.

دهقان درباره هدفش از نگارش این اثر می‌گوید: «در این رمان سعی کردم واقعیت جنگ را نشان دهم. ‏‎خیلی‌ها جنگ را اغراق‌آمیز یا کاریکاتوری می‌بینند. واقعیت جنگ درست در میان آتش است. در اینجاست که آدم‌ها ماهیت درونی خود و جوهرشان را نشان می‌دهند. در این جنگ و آتش است که مادری پس از چند روز فرزندش را به زمین می‌گذارد و می‌بیند چند روز است این بچه مرده....»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پرسه در خاک غریبه» نقد می‌شود/ روایتی متفاوت از جنگ تحمیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..