تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه Extended فیلم Rogue One منتشر می‌شود؟

کد خبر: ۴۵۶۳۱۶

۶۶  بازدید

یکی از نکاتی که در مورد فیلم Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» می‌دانیم، این است که بسیاری از سکانس‌ها و صحنه‌های فیلم به نسخه پایانی آن راه پیدا نکردند.

وب سایت سینما گیمفا: یکی از نکاتی که در مورد فیلم Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» می‌دانیم، این است که بسیاری از سکانس‌ها و صحنه‌های فیلم به نسخه پایانی آن راه پیدا نکردند. با این وجود طرفداران امیدوارند صحنه‌های حذف شده را در نسخه‌‌ی extended cut آن، بر روی دی‌وی‌دی تجربه کنند. با سینماگیمفا همراه باشید. طبق گفته تدوین گرانی که فیلم Rogue One را ویرایش کرده‌اند، نسخه اولیه فیلم که تمام صحنه‌های آن را در بر داشته‌است، تفاوت چندانی با نسخه منتشر شده برای سینما ندارد:

نسخه Extended فیلم Rogue One منتشر می‌شود؟

 نسخه اولیه فیلم تفاوت چندانی با نسخه‌ای که برای سینماها منتشر کردیم ندارد. فکر می‌کنم نسخه اولیه از نظر زمانی تقریبا هم‌تراز با نسخه سینما باشد. شاید تنها ۱۰ دقیقه طولانی‌تر. به طور دقیق به خاطر ندارم که چقدر بود، چون حدود یک سال پیش این کار را انجام دادیم! مطمئن باشید نسخه مرموز چهار ساعتی در کار نیست.

طبق سنت همیشگی، تدوین‌گران فیلم، در ابتدا کلیه سکانس‌های فیلم‌برداری شده را به صورت یکپارچه در قالب یک فیلم طولانی قرار می‌دهند که در اکثر موارد این نسخه راهی سینما نمی‌شود. اما در مورد Rogue One باید بگوییم که به نظر می‌رسد آنها می‌توانستند همان نسخه اولیه را نیز منتشر کنند. در نهایت Rogue One: A Star Wars Story لزوما نیازی نیز به نسخه extended ندارد، چرا که همین نسخه نیز تمام چیزهایی که طرفداران از آن می‌خواستند را شامل می‌شود و هیچ ضعفی از این نظر ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه Extended فیلم Rogue One منتشر می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..