تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت ۱۲۹ قاچاقچی مواد مخدر طی سه ماه اخیر افغانستان

پلیس مبارزه با مواد مخدر، ارگان های کشفی و امنیتی کشور در جریان ربع سوم سال جاری، ۱۲۹ تن از قاچاقچیان مواد را شناسایی و بازداشت کرده اند.

بازداشت ۱۲۹ قاچاقچی مواد مخدر طی سه ماه اخیر در کشور / صدها کیلو گرام مواد مخدر کشف و ضبط شده استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، این افراد در پیوند به ۱۳۵ قضیه قاچاق مواد مخدر در سراسر کشور بازداشت و جهت بررسی بیشترقضایا به مرکز عدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات ومواد مخدر معرفی شده اند.

از نزد این افراد بیش از ۸۵۷ کیلو گرام هیروئین، ۲۸ هزار ۲۹۰ کیلوگرام مورفین، ۲۴ هزار ۶۰۴ کیلو گرام تریاک، ۷۰ هزار کیلو گرام چرس، ۳۲ هزار ۷۰۶ کیلوگرام مواد کیمیاوی جامد، ۱۰ هزار ۴۴۰ لیتر مواد کیمیاوی مایع و ۳ هزار ۶۶ لیتر مشروبات الکولی بدست آمده است.

این همه مواد مخدر توسط ارگان های کشفی وامنیتی کشور کشف و ضبط گردیده است.

بطور مجموعی ۱۸ ولایت دارای قضایایی جرمی مواد مخدر و مسکرات ثبت شده که از آن جمله ولایت ننگرهار باداشتن ۲۸ قضیه، هرات با داشتن ۱۸ قضیه و ولایت کابل با داشتن ۱۳ قضیه در صدر فهرست والیات با بیشترین قضیه جرمی مسکرات و مواد مخدر قرار گرفته است.

در همین حال در جریان ربع سوم سال ۱۳۹۵ از ولایات لوگر، خوست، دایکندی، نورستان، پنجشیر، پکتیکا، کاپیسا، غوریا، بامیان، بادغیس، زابل، ارزگان، فاریاب، سرپل، جوزجان و ولایت کنرهیچ قضیه جرمی مسکرات و مواد مخدر در مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات ومواد مخدر ثبت نشده است.

شایان ذکر است که مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر به اساس ماده های۱۷ و ۱۸ قانون مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر صلاحییت رسیدگی عدلی وقضائی قضایای که مقدار آن حد اقل ۲ کیلوگرام هیروئین، ۱۰ کیلوگرام تریاک، ۵۰ کیلوگرام چرس، ۵۰ کیلوگرام مواد کیمیاوی و ۵۰ لیتر مشروبات الکولی یا مسکرات باشند از سراسر کشور را دارا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت ۱۲۹ قاچاقچی مواد مخدر طی سه ماه اخیر افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..