تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری(ع)

جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) شامگاه جمعه با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.
 
در این مراسم مراجع عظام تقلید حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، وحید خراسانی و نمایندگان بیوت مراجع نیز حضور داشتند.
 
همچنین آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.
 
حجت‌الاسلام رفیعی در این مراسم با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مسوولان افزود: در جمهوری اسلامی اختلاس و حقوق‌های نجومی هیچ معنایی ندارد و این موضوعات سبب دلسردی و ناراحتی جامعه می‌شود.
 
وی با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه گفت: انقلاب اسلامی را نه آمریکا و نه دشمن نمی‌تواند از بین ببرد و تنها موضوعی که انقلاب را تهدید می‌کند اختلافات داخلی است، درگیری و خط و نشان کشیدن بین سران قوا هیچ معنایی ندارد.
 
انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..