تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثر بخشی توسعه علم و فناوری با ابزار فرهنگ و هنر

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: برای اثربخشی بیشتر علم و فناوری و توسعه آن باید با زبان و ابزار فرهنگ و هنر در بین مردم استفاده کرد.

وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری جنشواره هنری عکس اظهار داشت: اولین جشنواره هنری عکس در حوزه علمی و فناوری در سال گذشته هم زمان با هفته پژوهش در دو حوزه عکس و کاریکاتور برگزار شد که استقبال فراوانی از اهالی فرهنگ و هنر و عموم جامعه صورت گرفت.

وی بیان کرد: جشنواره امسال با کمی تأخیر و در حوزه‌های انیمیشن، کاریکاتور، فیلم کوتاه و مستند با استقبال فراوانی برگزار شد و با توجه به نقش اثر والای حوزه فیلم و انیمیشن در این دوره در قسمت بین‌الملل نیز به جشنواره هنری عتف با تصمیم دبیرخانه افزوده شد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم ادامه داد: دراین جشنواره هزار و 300 اثر در حوزه عکس و کاریکاتور و با شرکت 60 کشور خارجی برگزار شد و با توجه به اینکه برای این رویداد هنری تبلیغات زیادی صورت نگرفته بود با استقبال فراوان هنرمندان صورت گرفت و این مسئله نشان‌دهنده علاقه‌مندی زیاد مردم به حوزه فرهنک و هنر است.

وی تأکید کرد: کشور‌هایی از قاره آمریکا و اروپا در این دوره شرکت کردند که در بخش بین‌الملل از آن‌ها تجلیل می‌شود.

احمدی با بیان اینکه هدف اصلی این جشنواره به کارگیری ابزار فرهنگی و هنر است، افزود: برای نهادینه کردن علم و فناوری، ما ابزار فرهنگ و هنر را وارد کردیم تا اثر بخشی آن در بین مردم و به خصوص جوانان کشور افزایش یابد تا موضوع علم و فناوری به صورت یک فرهنگ ترویج و تبلیغ شود.

وی تصریح کرد: توسعه زیست‌بوم فناوری با زبان هنر بهتر صورت می‌گیرد و ما باید با ابزار فرهنگ اکوسیستم علمی کشور را تقویت کنیم تا مخاطبان آن در جامعه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثر بخشی توسعه علم و فناوری با ابزار فرهنگ و هنر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..