تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت کارگزاری بانک آینده، عضو هیأت مدیره کانون کارگزاران بورس شد

شرکت کارگزاری بانک آینده با رای قاطع شرکت‌‏های کارگزاری برای دومین دوره متوالی به عنوان عضو هیأت مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.

به گزارش شمانیوز،در پی اتمام دوره دو‌ساله هیأت مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، جلسه عمومی عادی به طور فوق العاده کانون در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۰۷جهت انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره کانون کارگزاران برگزار شد.
در این مجمع که ششمین مجمع، به منظور انتخاب اعضای هیأت مدیره کانون کارگزاران از زمان آغاز فعالیت این نهاد مهم بازار سرمایه به شمار می‌رود، ترکیب ۷ نفره هیأت مدیره کانون از بین ۱۸ کاندیدا با آرای ۱۰۷ شرکت کارگزاری فعال در بازار سرمایه کشور، تعیین شد.
شرکت کارگزاری بانک آینده به نمایندگی جناب آقای فردین آقا‌بزرگی با کسب ۶۳ رأی، توانست جایگاه دوم را در بین منتخبان شرکت‌های کارگزاری به خود اختصاص داده و برای دومین دوره متوالی به ترکیب هیأت مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار راه یابد.

منبع: روابط عمومی بانک آینده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت کارگزاری بانک آینده، عضو هیأت مدیره کانون کارگزاران بورس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..