تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک عراقی تراکتورسازی خلف وعده کرد

به گزارش افکارنیوز،

کرار جاسم بار دیگر در صدراخبار مربوط به تراکتورسازی قرار گرفته است؛ هافبک پرحاشیه عراقی بعد از جنجالی که در بازی با ذوب آهن به راه انداخت به عراق سفر کرد و قرار بر این شد تا چهارشنبه شب برای حضور در تمرینات به ایران برگردد اما این اتفاق رخ نداد. پس از آن مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند کرار بامداد امروز به ایران سفر می کند و به اردوی تراکتور در هتل المپیک تهران می رود اما تاکنون او از سفر به ایران امتناع کرده است.

این در حالی است که امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی بعد از اتفاقات دیدار با ذوب آهن اعلام کرد با کرار برخورد می کند و حتی اگر لازم باشد عذر او را می خواهد. البته سرمربی تراکتورسازی هنوز تصمیم نهایی را درباره این بازیکن نگرفته است. از سوی دیگر جدایی احتمالی سروش رفیعی دست امیر قلعه نویی را درپست هافبک وسط بسته است و شاید او به کرار نیاز داشته باشد.

کرار قرار بود در بازگشت به ایران در جلسه ای با مسئولان تراکتورسازی شرکت کند تا تکلیف آینده اش مشخص شود اما او هنوز به ایران سفر نکرده و مشخص نیست چه زمانی بازخواهد گشت.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره این بازیکن بی انضباط عراقی رخ می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک عراقی تراکتورسازی خلف وعده کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..