تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت آب و هوای ایران در هجدهم دی ماه/ جوی پایدار در اکثر مناطق کشور+ جدول

براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی برای اغلب نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار راه وشهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،براساس آخرین تحليل داده های هواشناسی در اغلب نقاط كشور طی روزهای شنبه و يكشنبه جوی نسبتا پايدار حاكم خواهد بود كه  همین امر سبب افزايش آلاينده های جوي برای شهرهای بزرگ وصنعتی خواهد

شد.

همچنین دما از روز شنبه تا اواسط هفته آينده در اكثر نقاط كشور با  افزايش نسبی همراه است.

 روز دوشنبه دربرخی مناطق دامنه های زاگرس مركزی بارش پراكنده و در شمال غرب كشور وزش باد پيش بينی می شود.


افزایش نسبی دما تا اواسط هفته در اکثر مناطق کشوربه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه احمدی کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای کشور اظهار داشت: با توجه به سکون و پایداری جو طی امروز و فردا، افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرهای تهران، کرج،قم، مشهد و تبریز پیش بینی می شود.

وی افزود: از روز گذشته تا 8 صبح امروز شاخص تهران به 128 رسید که این میزان برای گروه های ناسالم حساس است واز طرفی پیش بینی می شود که به این مقدار افزوده شود.

احمدی همچنین  گفت:  روز گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان وزش باد همراه با گرد و غبار را داشتیم که امروز با کاسته شدن این روند تنها شاهد غبار رقیق در این مناطق هستیم.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در سایر مناطق دامنه مرکزی زاگرس برای روز دوشنبه با عبور موج ضعیف احتمال بارش های ضعیف و پراکنده وجود دارد.

به گفته وی تا اواسط هفته در اکثر مناطق کشور به ویژه شمال روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.


جوی پایدار در اکثر مناطق کشور+ جدول جوی پایدار در اکثر مناطق کشور+ جدول جوی پایدار در اکثر مناطق کشور+ جدول

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت آب و هوای ایران در هجدهم دی ماه/ جوی پایدار در اکثر مناطق کشور+ جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..