تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخوردهای چکشی در روحیه و عملکرد ملی پوشان پرسپولیس تاثیرگذار است

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جعفر کاشانی از اتفاقات رخ داده برای بازیکنان پرسپولیس اظهار تأسف کرد. او که نمی خواست آتش اختلافات کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ را شعله ورتر کند، از ادبیاتی ملایم برای صحبت درباره این موضوع استفاده کرد.

 

کاشانی اظهار داشت: «ماجرای پرسپولیس و برانکو در مقابل کی روش بیشتر از این نباید ادامه پیدا کند. به جای این‌که صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح شود، باید در جلسه‌ای خصوصی گفته شود تا بیشتر از این به حاشیه‌های دامن زده نشود.»

 

وی ادامه داد: «حرمت باشگاه پرسپولیس باید نگه داشته شود. پرسپولیس بزرگترین باشگاه تاریخ ایران است که قدمتی طولانی دارد. بازیکنان پرسپولیس دارای وجاهتی اجتماعی هستند و می‌توانند الگوی جوانان باشند. با آنها باید با عزت و احترام برخورد کرد تا شخصیت‌شان حفظ شود. بخش مهمی از فوتبال رعایت اخلاق است و همه چیز توپ گرد و مستطیل سبز نیست.»

 

کاشانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش بدون این‌که اسمی از کی‌روش بیاورد، او را مورد انتقاد قرار داد: «اصلا مخالف این نیستم که از علم و دانش مربیان خارجی در فوتبال استفاده شود. ما برای پیشرفت کردن به علم روز نیاز داریم گرچه خودمان هم مربیانی داریم که با علم روز آشنا باشند و بتوانند به تیم‌ملی کمک کنند.»

 

وی تصریح کرد: «مسأله اینجاست که وقتی مربی خارجی به ایران می‌آوریم باید کمیته‌ای تشکیل دهیم که روی او نظارت داشته باشد. مربی خارجی باید با فرهنگ و روحیات بازیکنان ایرانی هم آشنا باشد و با آنها کنار بیاید. برخوردهایی که با بازیکنان پرسپولیس شده اصلا درست نبود. آنها قهرمانان ورزش هستند و روحیه حساسی دارند. باید با عزت و احترام با آنها برخورد شود. اگر هم خطایی از طرف قهرمانان سر می‌زند که البته در این موضوع چنین چیزی نبود باز هم باید با نگاه مهربان با آنها برخورد کرد.»

 

رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «نباید با برخوردهای چکشی روحیه این بازیکنان را خراب کنیم و فوتبال را از حضور مفید آنها محروم کنیم. بچه‌های ملی‌پوش پرسپولیس روحیه حساسی دارند و از نخبه‌های فوتبال هستند. آنها نباید احساس کنند کسی قدرشان را نمی‌داند و برایشان احترام قایل نیستیم. قطعاً اتفاقات رخ داده روی عملکرد این بچه‌ها تأثیر می‌گذارد.»

 

کاشانی در پایان عنوان کرد: «امیدوارم مسئولان فوتبال هر چه زودتر در این موضوع پادرمیانی کنند و با تدبیر موضوع را خاتمه دهند. این بچه‌ها در پرسپولیس شکل گرفته‌اند و در تیم‌ملی گل کرده‌اند. نباید از تیم‌ملی دور شوند و محرومیتی گریبان‌شان را بگیرد چون سرمایه‌های فوتبال هستند و خطایی هم مرتکب نشده‌اند.»

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخوردهای چکشی در روحیه و عملکرد ملی پوشان پرسپولیس تاثیرگذار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..