تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید برانکو و کی روش هر دو محکوم شوند تا دیگر دنبال جنجال نروند

جلالی؛

باید برانکو و کی روش هر دو محکوم شوند تا دیگر دنبال جنجال نروند

سرمربی پیکان گفت: «بخش هایی از حرف های هر دو طرف منطقی است و بخشی لجبازی است.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مجید جلالی درباره اختلافات رخ داده بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: «به نظر من این دعواها بیشتر جنبه شخصی دارد و رسانه ها نباید به آنها زیادی بها بدهند. قاعدتا مربیان از مواضع و مسئولیت خود دفاع می کنند. همه مربیان هم دوست دارند که بازیکنان آنها بیشتر نزد خودشان باشند.»

 

وی افزود: «فرقی ندارد مربی داخلی باشد یا خارجی، به هر حال نباید طوری عمل کنیم که هر کسی در فوتبال ایران جنجال به پا کند، از این کار نفع ببرد. این مسایل به فوتبال لطمه بزند. البته مشکلاتی هستند که مدیریت نمی شود یا این که اصلا نمی شود آنها را مدیریت کرد.»

 

سرمربی پیکان اذعان داشت: «بخش هایی از حرف های هر دو طرف منطقی است و بخشی لجبازی است. هر دو طرف حساب روزها و اتفاقات آینده را می کنند. بخش مدیریتی ما هم نمی داند که در این شرایط چگونه باید تصمیم گرفت. زیرا موضع هر دو طرف قوی است.»

 

جلالی در خاتمه گفت: «به نظر من جامعه به گونه ای رفتار کند که هر دو طرف محکوم شوند. تا هر دو طرف حس کنند که جامعه فوتبال ما به دنبال آرامش است.»

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید برانکو و کی روش هر دو محکوم شوند تا دیگر دنبال جنجال نروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..