تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو رودست خورد

حتی یک‌درصد هم فکرش را نمی‌کرد نتیجه انتقاداتش از زمان اردوی تیم ملی، دیپورت 7 ملی‌پوش پرسپولیس باشد اما این اتفاق افتاد و به روایت ساده، برانکو «رودست» خورد.

برانکو در دردسر بزرگی افتاده است. او نمی‌داند با این مشکل باید چطور مواجه شود اما با این حال تلاش می‌کند در عکس‌های جدید، لبخند به لب داشته باشد و عصبانیتش را نشان ندهد. سرمربی سرخپوشان حتی یک‌درصد هم فکرش را نمی‌کرد نتیجه انتقاداتش از زمان اردوی تیم ملی، دیپورت 7 ملی‌پوش پرسپولیس باشد اما این اتفاق افتاد و به روایت ساده، برانکو «رودست» خورد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: سرمربی پرسپولیس در انتظار آن بود که کارلوس کی‌روش با یک مصاحبه تند یا نهایتاً یک بیانیه، مانند دفعات قبلی جواب او را بدهد اما این بار تبعات دخالت در برنامه‌ریزی تیم ملی برای برانکو پررنگ‌تر بود زیرا او در دعوای قبلی با کی‌روش که با وساطت مسئولان فدراسیون فوتبال به اتمام رسید، قول داد که دیگر در برنامه‌های تیم ملی دخالتی نداشته باشد و حالا اتفاق بزرگی رخ داده است. کی‌روش با یک ترفند غیرقابل پیش‌بینی، بازیکنان پرسپولیس را مقابل برانکو قرار داد بدون اینکه ضربه‌ای به تیم ملی بخورد زیرا در فوتبال ایران به جای تک‌تک بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس، جایگزین‌های دیگری وجود دارد و اگر پرسپولیسی‌ها برای همیشه، شانس حضور در تیم ملی را از دست بدهند، قطعاً از دست برانکو شاکی می‌شوند.

این فقط یک طرف ماجراست. سمت دیگر اینکه برانکو گفته بود اگر با این برنامه‌ریزی، تیمم قهرمان لیگ نشود، مقصر آن کارلوس کی‌روش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند. شاید او می‌خواست با این جمله، از حالا دلایلی برای ناکامی‌های احتمالی‌‌اش در آینده بیاورد اما سرمربی تیم ملی با ترفند خود، بهانه عدم قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را نیز از او گرفت و حالا انتظار اهالی فوتبال این است که با توجه به بازگشت بازیکنان پرسپولیس، این تیم در پایان فصل قهرمان شود چون برانکو همه بازیکنانش را در اختیار دارد.

با تمام اینها، باید به برانکو هم حق داد. او در این هفته، نگرانی بزرگی را تجربه کرد. از یک سو 5 بازیکن این تیم به نام‌های امید عالیشاه، احمد نوراللهی، محمد رحمتی، شهاب زاهدی و الکساندر پلی‌یانسکی از تیم جدا شده‌اند و از سوی دیگر در لیست ابتدایی، آنتونی گولتس هم دیگر در تمرینات نیست. از طرف دیگر 7 بازیکن هم به تیم ملی رفته بودند و جای‌شان خالی بود. همان زمان، برانکو به یکی از همکارانش گفته بود الان باید با این برنامه‌ریزی چطور کنار بیاییم؟ چطور من با 12، 13 بازیکن، تیم را برای بازی با سایپا آماده کنم؟ چرا نباید حق اعتراض داشته باشم؟

به هر حال کسی که حسابی به دردسر افتاده، برانکو است چون کی‌روش حداقل تا اواخر اسفندماه، نه دنبال اردویی است و نه بازیکنان پرسپولیس را می‌خواهد اما برانکو باید به لیگ برگردد و نیاز دارد بازی‌های پیش‌روی خود را با برتری پشت‌سر بگذارد و قهرمان شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، برانکو بهانه‌ای برای توجیه عدم قهرمانی‌‌اش در پایان فصل ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو رودست خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..