تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موهای زائد بدنتان چه کار می‌كنید؟

موهای زائد بدنتان چه کار می‌كنید؟

حتما شنیده‌اید که می‌گویند لیزر، موهای زائد بدن را برای همیشه از بین می‌برد.حرف و حدیث درباره این روش فراوان است….

 برخی از مراجعان، نگران‌ هزینه‌های گران‌ آن هستند و به همین دلیل، پرسش اصلی‌شان این است كه با چند جلسه لیزر می‌توان به نتیجه مطلوب رسید؟اما سوال‌های دیگری هم هست:

لیزر روی چه پوست‌هایی بهتر جواب می‌دهد؟ قبل و بعد از لیزر موهای زاید باید چه نكاتی را رعایت كرد؟ این نوشته به برخی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که درباره لیزر موهای زاید، مطرح می‌شود؛ پاسخ می‌دهد.

1 قبل از لیزر موهای زاید چه كار باید كرد؟

تقریبا از یك ماه قبل از لیزر، موهای ناحیه مورد نظر نباید كنده و یا با تیغ یا موبر اصلاح شوند اما شب قبل از لیزر حتما باید توسط تیغ، اصلاح صورت گیرد.

2 چه پوست‌هایی بهتر به لیزر موهای زاید جواب می‌دهند؟

پوست‌های سفید با موهای تیره و ضخیم، بهترین كاندیداهای لیزر هستند.

3 چند جلسه لیزر برای حذف موهای زاید لازم است؟

بین 3 تا 6 جلسه لیزر به فواصل یك تا 2 ماه برای از بین بردن موها لازم است و البته در پایان این مدت باز ممكن است نیاز به رتوشی در حد هر 6 ماه یك بار وجود داشته باشد.

4 با چه دستگاه لیزری می‌توان موهای زاید را از بین برد؟

لیزرهای متعددی برای از بین بردن موهای زاید به كار می‌روند؛ از جمله دستگاه‌های ال.پی.ال و … كه هر كدام می‌توانند آثار خود را داشته باشند و برای موهای خاصی به كار می‌روند. هر فردی كه در معرض لیزر قرار می‌گیرد، باید بداند با چه نوع لیزری و با چه كارخانه سازنده لیزری مورد معالجه قرار خواهد گرفت.

5 عوارض لیزرهای موهای زاید چیست؟

لیزر اگر به درستی توسط متخصص انجام گیرد و پارامترهای دستگاه به درستی انتخاب شود معمولا ایجاد عارضه نمی‌كند ولی به هر حال مانند هر عمل دیگری می‌تواند عوارضی داشته باشد.

یكی از این عوارض سوختگی بدن است. دیگری ایجاد پیگمان‌های جلدی است كه به مرور از بین می‌روند. گاهی ممكن است تغییرات رنگدانه‌ای دیگری نیز روی پوست ایجاد شود كه البته به مرور رفع خواهد شد.

در كل، اگر شخصی كه لیزر را انجام می‌دهد به كار خود مسلط باشد و نوع لیزر مناسب را انتخاب كند، مشكلی به وجود نمی‌آید.

6 هرچند وقت یك بار باید لیزر موهای زاید صورت گیرد؟
معمولا لیزرهای موها یك ماه یکبار انجام می‌گیرد ولی به مرور این فواصل را می‌توان طولانی‌تر كرد.

7 آیا موهای روشن و سفید هم به لیزر جواب می‌دهند؟
نه! اصولا لیزرهای مو فقط روی موهای تیره اثر می‌كنند و موهای سفید یا كركی معمولا به لیزر جواب نمی‌دهند.

8 آیا بعد از لیزر مو ممكن است مشکل دوباره عود كند و سر و کله موهای زاید پیدا شود؟
بله؛ ممكن است این حالت را ببینید و چاره‌ای جز لیزر مجدد هم وجود ندارد.

9 چرا هزینه‌های لیزر بالاست؟
چون این وسایل، وارداتی هستند و هزینه‌های زیادی برای نگهداری و راه‌اندازی آنها صرف می‌شود و بالتبع هزینه لیزر موهای ناخواسته، به خصوص در وسعت زیاد، بالاست.

10 آیا لیزر نواحی خاصی از بدن می‌تواند سرطان‌زا باشد؟
نه! استفاده از لیزر برای دفع موهای زاید، سرطان‌زا نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موهای زائد بدنتان چه کار می‌كنید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..