تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای وزیر ارشاد از رئیس‌جمهور شروع کنید!

صالحی ‌امیری در همایش «نیما، زبان و شعر طبری» در نور گفت: در جامعه ایران مردم از بداخلاق‌ها متنفرند و دوران انگ‌زنی و تخریب و انتقام‌جویی به سر آمده است. وی گفت: اکنون دوران اخلاق‌گرایی و توجه به فضیلت آغاز شده است.

وی افزود: همه باید باور کنیم که انسان‌ها در جامعه نیازمند تولید و بازتولید اخلاق و معرفت برای تداوم حیات هستند.

صالحی ‌امیری گفت: مردم چه گناهی کرده‌اند که باید در بمباران تهمت و افترا و شایعه‌ زندگی کنند و ما باید در این تریبون و در این نقطه منادی وحدت اخلاق و معرفت و انسانیت باشیم.

این سخنان در حالی است که آقای روحانی رئیس‌جمهور در طول سه سال و نیم گذشته بارها منتقدان و صاحب‌نظران دلسوز را با ادبیاتی نظیر بی‌سواد، حسود، بی‌دین، افراطی، کاسب ‌تحریم، بی‌شناسنامه، مزدور، جیب‌بر، بیکار، متوهم، دین‌نشناس، بزدل، مستضعف فکری، به جهنم که می‌لرزید، منتقدان مفسد، عقب‌مانده، مخلوقات ترسو، لرزان، تازه به دوران رسیده، عصرحجری، کودک و... مورد ابراز محبت و ملاطفت قرار داده است. بنابراین به نظر می‌رسد بهتر است وزیر ارشاد نصیحت را از رئیس‌جمهور شروع کنند.

با این پالس‌ها که دولت می‌فرستد قطعا تحریم‌های جدید در راه است

مشاور رئیس‌جمهور به دولت جدید آمریکا این پالس را داد که اگر همانند دولت قبلی آمریکا برجام را نقض کند، با واکنش و اعتراض دولت روحانی مواجه نخواهد شد!

حسام‌الدین آشنا در فضای مجازی نوشت: در شرایط کنونی محرز است که رئیس‌جمهور جدید آمریکا تلاش خواهد کرد با اقدامات ایذایی و فشارهای تبلیغاتی ایران را وادار به نقض عملی برجام کرده و از این طریق بهانه‌های لازم برای تاسیس، تمدید یا تشدید تحریم‌ها علیه ایران را فراهم نماید.

دولت با همین استدلال غلط، موجب شد دولت اوباما و کنگره بارها در همین یک سال اخیر برجام را نقض کنند و به تعهدات خود عمل نکنند. در اثر تهدیدها و تحریم‌های جدید بود که شرکت‌ها و بانک‌های خارجی حاضر نشدند با ایران همکاری کنند حال آن که لغو تحریم‌های بزرگ‌ مالی و بانکی، تعهد آمریکا بود. آخرین‌بار برخلاف تعهد دولت اوباما در برجام، تحریم‌های موسوم به ISA  که موعد آن در دسامبر 2016 پایان می‌یافت، برای 10 سال دیگر تمدید شد. این تحریم‌ها با موضوع هسته‌ای تصویب شده است.

دولت و وزارت خارجه با وجود تصریح بر اینکه تمدید ISA  نقض برجام است، هیچ واکنش در خوری نشان ندادند و روحانی فقط دستور مطالعه و برنامه‌ریزی برای پیشران هسته‌ای را صادر کرد که طبق برجام حق ایران است(!!)

براساس همین رویه و رهنمود جدید آقای آشنا، قطعا باید در انتظار تحریم‌ها و تهدیدها و فشارهای جدید علیه ایران بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای وزیر ارشاد از رئیس‌جمهور شروع کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..