تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: مکزیک هزینه ساخت دیوار مرزی را می‌دهد!

رویترز گزارش داد؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا روز جمعه مدعی شد مکزیک هزینه ساخت دیوار مرزی پیشنهادی وی را به واشینگتن خواهد پرداخت. وی این اظهار نظر را یک روز پس از آن مطرح کرد که گزارش‌هایی در خصوص تلاش تیم انتقالی او برای تصویب هزینه ساخت دیوار مرزی در کنگره منتشر شد.

ترامپ در این خصوص به نیویورک تایمز گفت از طریق مذاکره درباره قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی (نفتا) – که آمریکا، مکزیک و کانادا عضو آن هستند، هزینه ساخت دیوار مرزی را از مکزیک دریافت خواهد کرد.

«شان اسپایسر»، یک سخنگوی ترامپ نیز روز جمعه اعلام کرد دولت آینده برای ساخت دیوار، به تأمین هزینه آن از سوی کنگره نیاز دارد و ترامپ نیز در ماه اکتبر سال گذشته گفته بود مکزیک با پرداخت پول به آمریکا، هزینه ساخت دیوار را جبران خواهد کرد.

وعده ترامپ برای ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک و وادار کردن مکزیک به پرداخت هزینه آن، یکی از شعارهای اصلی انتخاباتی ترامپ بود و انرژی فراوانی به هوادارانش تزریق کرد. اما این موضوع، مقامات مکزیک را به شدت خشمگین کرد. آن‌ها گفته‌اند هرگز با پرداخت هزینه چنین دیواری به آمریکا موافقت نخواهند کرد.

ترامپ حتی در کنگره آمریکا نیز برای تصویب بودجه ساخت این دیوار با مشکل مواجه است. تعدادی از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه نگران هزینه بالای ساخت این دیوار هستند. آن‌ها همچنین در خصوص اثربخش بودن چنین دیواری برای مقابله با پدیده پیچیده مهاجرت غیرقانونی تردید دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: مکزیک هزینه ساخت دیوار مرزی را می‌دهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..