تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم فوتسال ماردین سردشت مغلوب هیئت فوتبال شوط شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه جمعه در هفته اول از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال آذربایجان غربی بازی بین دو تیم فوتسال ماردین سردشت و هیئت فوتبال شوط با حضور گسترده تماشاگران در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای هفت تیر سردشت برگزار شد و تیم میزبان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میهمان خود تیم هیئت فوتبال شوط شد و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را واگذار کرد.
وحید خاور، احمدعزیزوند، سعید اقشارلو، هادی طلوعی نیا و منصور شاوله قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.
در بازی همزمان دیگر که در شهر سلماس برگزار شد تیم فوتسال البرز پیرانشهر 2 بر 3 نتیجه را به تیم ستارگان سلماس واگذارکرد، تیم هیئت فوتبال میاندوآب نیز در هفته اول رقابت ها استراحت داشت.
البرز پیرانشهر، ستارگان سلماس، ماردین سردشت، هیئت فوتبال شوط و هیئت فوتبال میاندوآب تیم های حاضر در این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتسال آذربایجان غربی هستند.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7562/3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم فوتسال ماردین سردشت مغلوب هیئت فوتبال شوط شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..