تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله جدید شبکه 3 به فوتبال‌دوستان/فوتبال بی‌فوتبال چون خونه خوبه!نتن نمی‌برد

حمله جدید شبکه 3 به فوتبال‌دوستان/فوتبال بی‌فوتبال چون خونه خوبه!نتن نمی‌برد

دوست داريد فوتبال‌هاي روز دنيا را ببينيد؟ اگر اين خيال را داريد شايد بهتر باشد به فكر يكي از اين دو راهكار باشيد‌‌؛ ستاپ‌باكس بخريد و اميدوار باشيد مسئولان شبكه ورزش كج‌سليقگي نكنند و بازي مورد علاقه‌‌تان را پخش كنند. اتفاقي كه مثلاً پنج‌شنبه شب نيفتاد. بازي بارسلونا و بيلبائو جام‌حذفي اسپانيا روي آنتن نرفت. شبكه ورزش داشت فوتبال 120 را پخش مي‌كرد و شبكه 3 هم كه فرزاد حسني و اكسير را روي آنتن برده بود! به همين سادگي، كلي علاقه‌مند به فوتبال، فوتبال زنده نديدند. اين البته احتمالاً روالي مي‌شود كه شوكي به دوست‌داران فوتبال است. اينكه آنها بايد دنبال مسيري جديد براي فوتبال ديدن باشند! راهكارهاي ديگر مثل، ديدن بازي‌ها از شبكه‌هاي ماهواره‌اي ديجيتال كشورهاي همسايه مثل افغانستان و تاجيكستان؛ چون شبكه 3 به سمتي مي‌رود كه ديگر فوتبال پخش كردن در آن تبديل به محال مي‌شود. 

فوتبال چيه؟ خونه خوبه!

چندی قبل بايد بازي منچستر و ساندرلند از شبكه 3 روي آنتن مي‌رفت. در كنداكتور پخش شبكه هم اين برنامه وجود داشت. حتي رسانه‌ها اين خبر را اعلام كرده بودند. شبكه ورزش، همزمان داشت بازي چلسي را پخش مي‌كرد و خيلي از علاقه‌مندان منچستر انتظار داشتند بازي اين تيم پخش شود اما روي آنتن نرفت. در همان ساعت، گروه اجتماعي شبكه 3 برنامه‌اي اجتماعي داشت كه ترجيح دادند آن برنامه را پخش كنند. برنامه «خونه خوبه» کشکولی از خانه‌داري تا مسائل پزشكي و آشپزي است. چيزي شبيه به «به خانه برمي‌گرديم» شبكه 5. الان يكي دو سالي مي‌شود كه كريمان، مدير اجتماعي شبكه تهران، به شبكه 3 آمده است. او را ميرحسيني با خود به اين شبكه آورد و اين شكل جُنگ‌هاي تركيبي هم در شبكه تهران معروف بودند! او ايده مورد قبولش را به شبكه 3 هم آورده است. 

اين‌گونه بود كه بازي منچستر پخش نشد. يعني خيلي وقت است كه شبكه 3 زياد بازي فوتبال پخش نمي‌كند. هر بار البته حسين ذكايي، دبير گروه ورزش سيما، اين شايعه كه شبكه 3 فوتبال‌ستيز شده است را رد مي‌كند و مي‌گويد: «فوتبال‌ها پخش مي‌شوند اما مديران ارشد شبكه به دنبال يك نظم‌بخشي به كنداكتور برنامه‌ها هستند.»

فوتبال‌ستيز اصلي انگار ميرحسيني نبود!

اصغر پورمحمدي، مدير شبكه 3، را فوتبالي‌ترين مدير تلويزيون مي‌نامند. او سال‌‌هاست كه رئيس شوراي عالي ورزش تلويزيون بوده. خودش در خيلي از مسابقات ورزشي به عنوان سرتيم اعزامي به مسابقات رفته و هميشه علاقه‌مند به پخش بازي‌هاي مهم فوتبال بوده است. مدير پيشنهادي او براي شبكه 3 در دوران رياست كوتاه سرافراز در تلويزيون، يعني ميرحسيني اما وقتي مسئوليت شبكه را بر‌عهده گرفت، خيلي از فوتبال‌هاي مهم را روي آنتن نبرد. بازي‌هاي بزرگي كه هميشه پخش مي‌شدند، ديگر پخش نشدند و ميرحسيني لقب مدير ضدفوتبال را گرفت. لقبي كه حسابي برآشفته‌‌اش كرد و در اين باره چند ماه قبل به تماشاگران امروز گفت: «وقتي شبكه ورزش هست، چرا بايد اينقدر انحصار در شبكه 3 باشد؟ ما بايد به كنداكتور برنامه‌هايمان نظم بدهيم. اين شبكه قرار است شبكه جوان باشد.» او با همين منطق، برنامه‌هاي تركيبي مثل «مردم‌‌چي ميگن؟» و جُنگ‌هاي شبانه را به جاي بازي‌هاي مهمي، مثل ليگ قهرمانان اروپا، روي آنتن برد. برنامه‌هايي كه همگي زيرمجموعه معاونت اجتماعي بودند كه كريمان آنها را مي‌ساخت. حالا هم به نظر مي‌رسد پورمحمدي در دوره جديد مديريت‌اش در شبكه 3 پيرو همين جريان فكري است و بازي‌هايي كه به هر طريقي توان پخش آنها را دارند، قرار نيست روي آنتن بروند. اين روزها البته روزهاي سال نوِ ميلادي است و خيلي از ليگ‌هاي اروپايي تعطيل شده‌اند اما به ‌زودي فوتبال‌ها شروع مي‌شوند. 

دو تهديد بلندمدت سر پخش بازي‌هاي فوتبال!

فقط كافي است سري به سايت شبكه 3 بزنيد. «خونه خوبه» كه از 27 آذرماه شروع شده، قرار است 307 قسمت باشد. ساعت پخش اين برنامه هم احتمالاً بين ساعت‌هاي 18 تا 20 است. بعد هم كه سريال‌هاي شبانه شبكه تا ساعت 22 ادامه دارند و به اخبار مي‌رسند. برنامه متن-حاشيه هم كه فعلاً هفته‌اي يك شب است، به بعد از اخبار منتقل شده است. اين برنامه اما شنبه‌شب‌‌هاست، يعني يكي از فوتبالي‌ترين شب‌ها! البته به ‌زودي و با نزديك شدن موعد انتخابات، تعداد شب‌هايي كه گروه سياسي براي آنتن شبكه 3 برنامه‌ريزي مي‌كند، بيشتر هم مي‌شود. اين‌گونه است كه بايد از همين حالا گفت پخش فوتبال‌هاي شبكه سه فقط براي بازي‌هايي كه بعد از ساعت 11:30 شب هستند، امكان‌پذير خواهد بود. باقي ساعات، اين فوتبال‌ها شامل قانون نظم‌بخشي به كنداكتور و احتمالاً پخش برنامه‌هايي چون «خونه خوبه!» مي‌شوند. پس بهتر است آنهايي كه علاقه به تماشاي بازي‌هاي ليگ برتر انگلستان يا بازي‌هاي ليگ اسپانيا دارند، به فكر راهكاري باشند. ليگ‌هايي كه به دليل قراردادهاي اسپانسرينگ و پخش‌شان در شرق آسيا، ساعات انجام مسابقات‌شان به حوالي ظهر و عصر ما نزديك شده‌اند!

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله جدید شبکه 3 به فوتبال‌دوستان/فوتبال بی‌فوتبال چون خونه خوبه!نتن نمی‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..