تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی های منحصربفرد اینستاگرام برای کاربران ios

ویژگی های انحصاری جدید این برنامه برای آیفون ها گفته است. اینستاگرام اپلیکیشنی که بر روی گوشی های اسمارت پیاده شد و از چندی قبل، قابل دانلود بر روی گوشیهای اندروییدی هم شد.

ویژگی های منحصربفرد اینستاگرام از زبان بنیان گذارشبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اینستاگرام قابلیت های تصویری خوبی قرارداده شده که با استفاده از آنها شما عکس خود را قبل از ارسال بر روی شبکه اینترنت بسیار جذابتر می کنید، این تغییرات و افکت های تصویری بی نظیرند و یکی از دلایل جذابیت اینستاگرام شده اند.

مایک کریگر، بنیان گذار اینستاگرام، از سه ویژگی تازه برای این شبکه اجتماعی گفته است. اینستاگرام ویژگی هایی همچون پست کردن انیمیشن ها با فرمت GIF در بخش Stories و تبدیل تصاویر زنده اپل برای بخش بومرنگ را در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین کاربران آیفون از این پس به طیف رنگ گسترده تری در عکس برداری دسترسی پیدا خواهند کرد.

در ضمن لازم به ذکر است که ویژگی های کاربردی جدیدی از همین حالا در اختیار کاربران اینستاگرام قرار داده شده است و نیازی به دریافت به روزرسانی نیست. علاوه بر این، ویژگی های انحصاری بیشتری مانند زوم کردن با یک انگشت برای آیفون ۷ پلاس، فیلترهای رنگی ویژه و اضافه شدن میانر برای دسترسی به دوربین Stories از طریق 3D Touch برای دارندگان تلفن های هوشمند شرکت اپل فراهم شده است.
در گذشته کاربران برای آپلود گیف ها در بخش Stories مجبور بودند از اپلیکیشن بومرنگ استفاده کنند. حال این امکان فراهم شده تا با استفاده از 3D Touch، عکس های زنده را به راحتی آپلود کرد. با این حال هنوز اطلاعاتی مبنی بر انتشار این ویژگی ها برای پلتفرم اندروید در دسترس نیست و باید منتظر اخبار بعدی از سوی اینستاگرام بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی های منحصربفرد اینستاگرام برای کاربران ios»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..