تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوا در شرایط ناسالم قرار گرفت

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، آنگونه که از قبل پیش بینی شده بود با قطع بارندگی‌ها از اواخر هفته گذشته، میزان غلظت آلاینده‌ها در هوای شهر تهران افزایش پیدا کرد و امروز بر اساس آخرین اطلاعات مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح، میزان غلظت آلاینده‌ها فراتر از حد مجاز گزارش شده است.

بر اساس این گزارش میزان غلظت آلاینده‌های با قطر کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 128 قرار دارد که نشان‌دهنده شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

بر اساس گزارش‌های سازمان هواشناسی، به دلیل تداوم پایداری هوا در طی روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود میزان غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران و برخی کلانشهرها همچنان افزایش داشته باشد به‌گونه‌ای که هوا در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌های سنی قرار گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KYI467 اخبار مرتبط آلودگی هوا تا 35 درصد احتمال بروز سکته مغزی را افزایش می‌دهد95/10/18 - 08:57اتوبوس‌های فرسوده باری بر دوش مردم/ دولت سهم خود در کاهش آلودگی هوا را انجام دهد/ سلامتی کودکان در معرض تهدید جدی است95/10/12 - 14:00دانش‌آموزان در موضوع آلودگی هوا جور دستگاه‌های دیگر را می‌کشند/ لزوم تغییر تقویم آموزشی بر اساس شرایط اقلیمی استان‌ها95/10/11 - 10:11 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوا در شرایط ناسالم قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..