تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن و شوهر دعوا کردند، خلبان هواپیما را نشاند

زن و شوهر دعوا کردند، خلبان هواپیما را نشاند

جامعه > حوادث - ایران نوشت:تحقیقات پلیسی درباره پرونده عجیب نزاع زن ومرد جوان امریکایی که با ایجاد ناآرامی در پرواز خطوط هوایی «دلتا»ی امریکا، خلبان را مجبور به فرود اضطراری کرده بودند، به دلایل نامعلومی در سکوت رسانه‌ای ادامه دارد.

در آستانه سال نوی میلادی، «آدام فلسیگ» 35 ساله و زنی به نام «آنا کریستین» 36 ساله لحظاتی پس از برخاستن هواپیما از فرودگاه مینیاپولیس، درایالت مینه سوتا، با درگیری و آشوب در پرواز، شرایط را به قدری بحرانی کردند که خلبان مجبور به بازگشت به فرودگاه و تحویل آنها به پلیس شد.

بعد ازآن نیزهواپیما دوباره به مقصد لس آنجلس پروازکرد. این زن و مرد که رابطه دوستی و فامیلی ندارند هر دو به یک جرم مورد بازجویی قرار گرفتند و قاضی برای هر دونفر قرار وثیقه 78 دلاری صادر کرد. قرار است دادگاه متهمان 13 ژانویه برگزار شود. اما نکته عجیب اینکه پلیس به شکل مرموزی از بیان جزئیات تحقیقات و بازجویی‌های این پرونده خودداری کرده و همچنان آن را در سکوت رسانه‌ای دنبال می‌کند.

47302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن و شوهر دعوا کردند، خلبان هواپیما را نشاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..