تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری میزبانی قدیمی ترین تورنمت بین المللی تکواندو آسیا به مازندران

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر به میزبانی هیات مازندران در ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محمدرضا پولادگر رییس فدراسیون تکواندو گفت: بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر به عنوان یکی از قدیمی ترین تورنمنت های بین المللی در آسیا با موافقت این فدراسیون، سال96 به میزبانی هیات مازندران در ساری برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات بین المللی جام فجر در تقویم رسمی مسابقات فدراسیون جهانی تکواندو نیز ثبت شده و در هفته آخر فروردین ماه سال آینده برگزار خواهدشد.

رییس فدراسیون تکواندو گفت: به درخواست و اعلام آمادگی مسئولان ورزشی مازندران و شهر ساری، میزبانی ششمین دوره مسابقات جام باشکاه های آسیا نیز سال آینده در این شهر برگزار خواهد شد.

محمدرضا پولادگر افزود : هر دو جام به یادماندنی و در شان مازندران و ساری برگزار شود.

وی از برگزاری پنجمین جشنواره استعدادیابی تکواندو بهمن ماه به میزبانی هیات تکواندو مازندران در خانه تکواندو ساری خبر داد و گفت: این جشنواره تاکنون در 4استان کشور برگزار شد و در دوره چهارم آن بیش از هزار دانش آموز در طرح استعدادیابی در سمنان حضور داشتند.

وی افزود : برگزاری این جشنواره در سطح مدارس، کمک زیادی به شناسایی استعدادها و علاقمندان به تکواندو ، استعداد پروری و پشتوانه سازی تیم های ملی رده های سنی مختلف خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری میزبانی قدیمی ترین تورنمت بین المللی تکواندو آسیا به مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..