تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید آثار هنری از باقیمانده های جنگ لبنان

ساعت24-یک هنرمند لبنانی با پوکه های مهمات و بمب آثار هنری ساخته و نمایشگاه های مختلفی برپا کرده است.

به گزارش ساعت 24 هنرمند لبنانی جینان مکی باچو مجسمه ساز لبنانی از سال 1982 پس از حمله رژیم اشغالگر به لبنان آغاز کرد و پس از آنکه خانه وی در این جنگ ویران شد از آنچه که از انفجار بازمانده ازجنگ لبنان بدست آورد آثار هنری ساخت.نمایشگاه آخر وی ان روزها در بیروت برپا شده است. وی می گوید پس از تخریب خانه ام از غصه خوردن در مورد آنچه که از دست داده بودم دست برداشتم چون همه چیز از بین رفته بود و تنها پوکه ها و فلزات سلاح ها و بمب ها بود که دیده می شد.نمی دانم چرا ولی عاملی باعث شد که این باقیمانده ها را جمع کنم و برایم یک چالش بود چون این سلاح ها خانه مرا ویران کرده بودند ولی از آن ها آثار هنری ساختم و درد را به هنر تبدیل کردم.آخرین نمایشگاه وی تمدن نام گذاشته شده است و بازتاب مجادلات منطقه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید آثار هنری از باقیمانده های جنگ لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..