تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات بیشتر درباره عامل تیراندازی فرودگاه فلوریدا/ «نبرد اجباری برای داعش به دستور سیا»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «استبان سانتیاگو»، فرد مسلح 26 ساله‌ای که 5 نفر را در فرودگاه «فورت لادرداله» به ضرب گلوله به قتل رساند، زمانی ادعا کرده که سازمان سیا او را مجبور به پیوستن به داعش کرده است. 

طبق گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز وی چند وقت پیش با مراجه به دفتر اف‌بی‌آی در شهر «انکوریج» در ایالت آلاسکای آمریکا این ادعا را مطرح کرده است. وی همچنین گفته که دولت کنترل ذهن وی را در اختیار گرفته و او را مجبور به تماشای فیلم‌های داعش کرده است. 

مقام‌های انتظامی به رسانه‌های آمریکا گفته‌اند وی به دلیل ابتلا به اختلالات روانی و شنیدن صداهای مبهم تحت درمان قرار داشته است. آنها همچنین با بیان اینکه «سانتیاگو» به تنهایی این تیراندازی را انجام داده، احتمال تروریستی بودن آن را رد کرده‌اند.  

خویشاوندان «سانتیاگو» هم موضوع بیماری وی را تأیید کرده‌اند. 

گزارش‌های اولیه رسانه‌های آمریکا ادعا می‌کردند که او با یکی از پروازهای کانادا وارد فرودگاه «فورت لادرداله» شده است. با وجود این، کانادا این گزارش‌ها را رد کرد. 

اطلاعات بعدی نشان داد که وی پنجشنبه شب از «انکوریج» به سمت «میناپولیس» و سپس روز جمعه از فرودگاه این شهر به فرودگاه «فورت لادرداله» پرواز کرده است. وی بعد از تحویل چمدانش در این فرودگاه، در بخش تحویل بار شروع به تیراندازی کرده است.  

انتهای پیام/ * 

http://fna.ir/NU6AZF اخبار مرتبط تیراندازی در فرودگاه «فورت لادرداله» فلوریدا/ 5 نفر کشته و 9 نفر مجروح/ مهاجم شناسایی شد95/10/17 - 21:39



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات بیشتر درباره عامل تیراندازی فرودگاه فلوریدا/ «نبرد اجباری برای داعش به دستور سیا»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..