تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار کنگره آمریکا با دو طرح ضد ایرانی

کد خبر: ۴۵۶۱۸۹

۸۴۹  بازدید

مجلس نمایندگان آمریکا در حالی فعالیت خود را در اولین روزهای سال نو میلادی آغاز کرده است که رسیدگی به دو طرح ضد ایرانی در دستور کار آن است.

خبرگزاری ایسنا: مجلس نمایندگان آمریکا در حالی فعالیت خود را در اولین روزهای سال نو میلادی آغاز کرده است که رسیدگی به دو طرح ضد ایرانی در دستور کار آن است.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست السی هستینگز قانوگذار دموکرات آمریکایی که پیش از این نیز در کنگره با توافق هسته ای ایران و گروه ۵+۱ مخالفت کرده بود همزمان با آغاز به کار مجلس نمایندگان آمریکا در سال نو میلادی طر ح خود را برای دومین بار ارائه داد طرحی که به رئیس جمهور اختیار قانونی برای استفاده از اقدام نظامی علیه ایران را می دهد.

اگرچه بعید به نظر می رسد این طرح حمایت کافی را به دست آورد ، اما این اقدام هستینگز سرآغاز سیلی از طرح های ضد ایرانی جنگ طلب ها در کنگره جدید آمریکا به شمار می آید.

هستینگز که یکی از معدود دموکرات هایی بود که به توافق هسته ای رای منفی داد، سال گذشته اولین بار این طرح را در کنگره ارائه کرد.

طرح دیگری که درهفته اول فعالیت کنگره در سال ۲۰۱۷ علیه ایران ارئه شد با ابتکار عمل دین هلر نماینده جمهوری خواه از ایالت نوادا صورت گرفته که خواهان اعمال تحریم جدید علیه ایران به دلیل برنامه‌های موشکی آن است.

این در حالی است که توافق هسته ای مانع از این می شود که آمریکا بتواند تحریم جدید علیه ایران وضع کند. به علاوه در توافق هسته ای تدابیری اندیشده شده است که از هر اقدام آمریکا برای تخریب و مانع تراشی بر سر راه عادی سازی تعاملات اقتصادی با ایران جلوگیری می کند.

اگر این طرح به تصویب برسد می تواند به نابودی توافق هسته ای که در ژوئیه ۲۰۱۵ میان ایران و قدرتهای جهانی حاصل شد منجر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار کنگره آمریکا با دو طرح ضد ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..