تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره زمستانی اوایل بهمن ‌ماه در سرعین برگزار می‌شود

عاطف ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده جشنواره زمستانی ابتدای بهمن ماه در شهر توریستی و گردشگری سرعین برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای این رویداد بزرگ تفریحی در شهرستان سرعین انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در رابطه با برگزاری این جشنواره وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره زمستانی سرعین با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری، فرمانداری و جامعه اقامتی و هتل‌داری سرعین برگزار می‌شود، افزود: در این زمینه تمام دستگاههای اجرایی برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند را تدارک دیده‌اند تا این جشنواره به صورت باشکوه و منظم برگزار شود.

فرماندار سرعین تصریح کرد: یکی از اولویتهای اساسی ما از برگزاری جشنواره زمستانی در سرعین جذب گردشگران داخلی و خارجی در فصل زیبای زمستان است چرا که شهرستان سرعین ظرفیتهای بسیار بالایی در جذب گردشگران زمستانی دارد که با برگزاری جشنواره زمستانی بی‌شک شاهد حضور خیل گردشگران داخلی و خارجی در منطقه خواهیم بود.

ناصری از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در جشنواره زمستانی سرعین خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور هنرمندان مطرح کشور و مسئولان کشوری و استانی ابتدای بهمن ماه در محل باغمیشه سرعین افتتاح می‌شود تا بتوانیم گام بزرگی در پویایی اقتصاد و گردشگری منطقه برداریم.

وی بیان کرد: در کنار برگزاری جشنواره زمستانی سرعین مسابقات اسکی، نقاشی نیز برگزار می‌شود و مسابقات اسکی با حضور ورزشکاران مطرح کشور برگزار خواهد شد که توسعه برگزاری ورزشهای زمستانی از اولویتهای ما در برگزاری این جشنواره است.

فرماندار سرعین افزود: مراسم اختتامیه جشنواره زمستانی سرعین 15 بهمن ماه با حضور هنرمندان مطرح و بنام کشور و نیز مسئولان برگزار می‌گردد که برگزاری این جشنواره عظیم زمستانی از اهمیت بالایی برای ما و شهرستان سرعین برخوردار است چرا که می‌خواهیم همانند تابستان سرعین در زمستان زیبای این شهر نیز میلیونها گردشگر داخلی و خارجی را جذب کنیم تا شاهد رونق اقتصادی منطقه باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره زمستانی اوایل بهمن ‌ماه در سرعین برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..