تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا احتمالاً نقش ناظر در مذاکرات سوریه را می پذیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جان کربی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور می تواند نقش یک ناظر را در مذاکرات آتی سوریه ایفاء نماید.

کربی با اشاره به مذاکرات آینده سوریه که قرار است ماه فوریه در ژنو برگزار شود، گفت که وزارت امور خارجه آمریکا حضور در این مذاکرات را به عنوان یک ناظر غیرمحتمل نمی داند.

کربی در پاسخ به پرسشی در خصوص مشارکت آمریکا در مذاکرات ژنو پیرامون بحران سوریه اظهار داشت: «من مسلماً نمی توانم احتمال حضور آمریکا در این مذاکرات را به عنوان یک ناظر رد نمایم».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا احتمالاً نقش ناظر در مذاکرات سوریه را می پذیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..