تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود سریال ترکی Hayat Sarkisi

دانلود سریال ترکی Hayat Sarkisi

خوش آمدید - امروز : شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵

اطلاعیه: با عرض پوزش, لینک های دانلود مجدد فعال شد.

Makers Bama کانال تلگرام بیا تو موویزMakers

موضوع : درام سریال,سریال,سریال ترکیه ای,سریال خارجی

دانلود سریال Hayat Sarkisi محصول Kanal D ترکیه

| قسمت 36 + زیرنویس قسمت 30 اضافه شد |

دانلود سریال ترکی Hayat Sarkisi

کیفیت : HDTV

8.6/10 از 40 رایدانلود سریال ترکی Hayat Sarkisi ژانر : درام
زبان : ترکی کیفیت : HDTV فرمت : MKV شبکه : Kanal D سال تولید : 2016 حجم : 450 مگابایت محصول : ترکیه ستارگان : Burcu Biricik,Birkan Sokullu,Tayanç Ayaydın, Ecem Özkaya
کارگردان : Cem Karcı
لینک های مرتبط :جستجوی زیرنویس – مشاهده تریلر

خلاصه داستان بایرام و دوست عزیز تر از جانش صالح که در روستای ائشئکلار در اطراف مودانیا به دنیا آمده و بزرگ شدن ، برای اینکه خصومتی که بینشون هست ختم به خیر بشه ، بچه هاشون ملک و کریم را در سن کم به عقد هم در میارن و تا زمانی که بچه ها بزرگ شده و به سن ازدواج برسن در دو شهر متفاوت به زندگی خود ادامه میدهند . بایرام که صاحب دو تا بچه است اگرچه به همراه خانوادش در استانبول ساکن شده ، کاروبارش رو گسترش داده و صاحب ثروتی فراوان شده ، اما عهدی که بسته را فراموش نکرده . به همراه پسرش کریم به روستای ائشئکلار رفته و در خونه صالح رو که با دو تا دخترش هولیا و ملک زندگی میکنه ، میزنه . صالح هم به عهدش وفادار است و با آمدن بایرام به تصمیم ازدواج بچه هاشون قطعیت میبخشن . در حالیکه بچه های هر دو خانواده در طول این سال هایی که گذشته برای خودشان زندگی های متفاوتی بنا کرده و به طرف عشق های دیگری رفته اند . گرچه جوان ها بین خودشان در مورد این ازدواج اجباری صحبت کرده و تصمیماتی میگیرن و باعث میشود تا یک مقدار خیالشان راحت بشود ولی آن چیزی که اصلا حسابش رو نکرده اند نقشه های هولیا است که از خیلی وقت پیش به اجرا درآمده اند .

Your browser does notsupport HTML5 video.

فصل اول

قسمت 1 تا 36

کیفیت: HDTV

دانلود

زیرنویس قسمت 1 تا 30

کیفیت: Srt - Idx

دانلود


15 نفر 14 نفر زیرنویس ها

هیچ زیرنویسی یافت نشد :(

لینک کوتاه مطلب https://bia2movies1.in/?p=15065

چه امتیازی می دهید؟ امتیاز 4.55 ( 11 رای ) اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

wpDiscuz

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود سریال ترکی Hayat Sarkisi»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..