تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پل رایان: آمریکا در کنار اسرائیل خواهد ماند

کد خبر: ۴۵۶۱۹۱

۱۶۱  بازدید

«پل رایان» نماینده جمهوریخواه ایالت ویسکانسین آمریکا و رئیس مجلس نمایندگان این کشور روز جمعه در توییتی تاکید کرد: آمریکا در کنار اسرائیل خواهد ماند.

خبرگزاری ایرنا: «پل رایان» نماینده جمهوریخواه ایالت ویسکانسین آمریکا و رئیس مجلس نمایندگان این کشور روز جمعه در توییتی تاکید کرد: آمریکا در کنار اسرائیل خواهد ماند.

 رایان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با اشاره به اقدام کنگره آمریکا در محکومیت قطعنامه سازمان ملل متحد علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی، نوشت: دولت با این اقدام و در زمانی که اسرائیل به شدت به کمک ما نیاز داشت، پشت اسرائیل را خالی کرد.


نمایندگان کنگره آمریکا روز گذشته (پنجشنبه) با اکثریت آرا قطعنامه شورای امنیت علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را محکوم کردند.


شورای امنیت سازمان ملل متحد در قطعنامه اخیر خود از رژیم صهیونیستی خواسته بود به فعالیت های شهرک سازی در سرزمین های اشغالی فلسطین پایان دهد.


نمایندگان کنگره آمریکا با 342 رای در مقابل 80 رای با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد مخالفت کردند.


در این رای گیری اکثریت قریب به اتفاق حزب جمهوری خواه به این مساله رای داد و بخش زیادی از دموکرات ها نیز به آن رای دادند.


اظهارات معاون رئیس جمهوری جدید آمریکا در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیام تبریک به دونالد ترامپ به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وی را 'دوست واقعی' این رژیم نامید.


نتانیاهو در بیانیه ای اعلام کرد، ترامپ دوست واقعی رژیم صهیونیستی است. وی همچنین مدعی شد که مشتاق همکاری با وی در زمینه 'پیشبرد امنیت، ثبات و صلح در منطقه' است.


نتانیاهو ابراز اطمینان کرد که با همکاری ترامپ به تقویت ائتلاف منحصر به فرد میان آمریکا و رژیم صهیونیستی و اعتلای آن کمک خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پل رایان: آمریکا در کنار اسرائیل خواهد ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..