تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفدهمین شب آواز ایرانی برگزار می‌شود

هفدهمین شب‌ آواز ایرانی روز شنبه 25 دی‌ماه با حضور اساتید و هنرمندان عرصه آواز و موسیقی ایرانی برگزار می‌شود.

شنبه/ شب/ شب آواز ايرانيبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، هفدهمین شب‌ آواز ایرانی روز شنبه 25 دی‌ماه با حضور اساتید و هنرمندان عرصه آواز و موسیقی ایرانی ساعت 18 در تالار «اندیشه» حوزه هنری برگزار می‌شود.  
 
به گزارش روابط عمومی مركز موسیقی، در سری جدید شب آواز ایرانی در هر برنامه، همانند گذشته 6 گروه به اجرای برنامه خواهند پرداخت كه همچون گذشته یك گروه با عنوان میهمان ویژه از چهره‌های شناخته شده آواز و موسیقی اجرا دارند و پنج گروه جوان منتخب دیگر به شكل رقابتی به صحنه می‌روند و اجرای این گروه‌ها توسط هیئت داوران كه از اساتید صاحب‌نام عرصه موسیقی و آواز ایرانی‌اند ارزیابی می‌شود. در پایان هر برنامه نیز یك گروه به عنوان گروه برتر معرفی خواهد‌شد.
 
در هفدهمین شب‌آواز ایرانی مهران بهاری به همراه كیارش تركمان یكی از گروه‌‌های شركت كننده در مراسم خواهند بود كه به اجرای آوازی در مایه بیات اصفهان با استفاده از غزل‌هایی از هوشنگ ابتهاج می پردازد.
 
مهران بهاری متولد 1364(تهران) ردیف آوازی را نزد یوسف فریادی آغاز كرد و در ادامه ردیف آوازی و ضربی خوانی را نزد امیر مسعود امیری گذرانده است. وی همچنین دوره عالی آواز را زیر نظر استاد محمدرضا لطفی فرا گرفت. بهاری آلبوم موسیقی خلوتیان را در دی ماه سال 94 منتشر كرده است و همچنین در دانشگاه‌ها و موسسه های موسیقی معتبر كشور به تدریس آواز می پردازد. كیارش تركمان (نوازنده تار و سه‌تار) نیز متولد 1367 (اراك) موسیقی را نزد اساتیدی چون محمدرضا لطفی، محمدرضا خزاعی، حمید خبازی، محمدرضا ابراهیمی، مهران مهرنیا و مجید كیانی فرا گرفته است. وی سرپرست گروه «آوای كهن» است و با گروه‌های مختلف موسیقی همچون گروه «سیاووشان» همكاری كرده است.
 
از دیگر بخش‌های برنامه شب آواز ایرانی می توان به اجرای سید جواد موسوی به همراه سید علی مصطفوی (نوازنده تار) اشاره كرد كه به اجرای آوازی در مایه افشاری با استفاده از غزل های سعدی شیرازی می پردازد. سیدجواد موسوی متولد 1373 (اصفهان)  موسیقی را با مجتبی عسگری آغاز كرد و سپس زیر نظر عارف احسن دوره‌های كوتاه صدسازی را گذراند. وی با گروه‌های موسیقی بسیاری در استان اصفهان به اجرای برنامه پرداخته است. سید علی مصطفوی (نوازنده تار) متولد 1362(اصفهان) دانش آموخته كارشناسی نوازندگی موسیقی، تار و سه تار را زیر نظر اساتیدی چون عطا جنگجوك، حمید سكوتی، مجید درخشانی و محمدرضا لطفی فرا گرفته است. وی سرپرست گروه «سرو آزاد» است و به همراه استاد مجید درخشانی كنسرت های بسیاری را در شهرهای مختلف كشور اجرا كرده است.
 
در این نشست ماهانه كه با هدف تجلیل از پیش‌كسوتان آواز ایرانی، كشف و معرفی چهره‌های جدید شكل گرفته است، هنرمندان ویژه دیگری نیز اجرا خواهند داشت كه اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد. علاقه مندان برای اطلاع از سایر بخش‌های برنامه می‌توانند‌ به اخبار تكمیلی در وب‌سایت مركز موسیقی حوزه هنری به نشانی musicenter.ir مراجعه كنند.  
 
گفتنی است علاقه‌مندان برای تماشای برخط هفدهمین شب آواز ایرانی می‌توانند‌ به وب‌سایت موسسه حام به نشانی www.e-haam.ir مراجعه كنند.
 
هفدهمین شب آواز ایرانی به همت مركز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر، شنبه  25 دی ماه ساعت 18 در تالار «اندیشه» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفدهمین شب آواز ایرانی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..