تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرقره‌ای که یک بزرگراه را بهم ریخت +تصاویر

لحظه‌ای را ببینید که قرقره سیمی برای رانندگان دردسرساز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، لحظه‌ای که می‌بینید مربوط به زمان افتادن یک قرقره سیم بزرگ است که در روز چهارشنبه در بزرگراه پنسیلوانیا در آمریکا از قسمت بار کامیون منتقل‌کننده آن افتاد و برای تک تک رانندگانی که در این بزرگراه رانندگی می‌کردند، دردسرساز شد و باعث شد همه رانندگان برای اینکه با آن برخورد نکنند راه خود را کج کنند. قرقره‌ای که دردسرساز شد +تصاویر قرقره‌ای که دردسرساز شد +تصاویر قرقره‌ای که دردسرساز شد +تصاویر قرقره‌ای که دردسرساز شد +تصاویر

این قرقره بزرگ 10 فوتی بعد از گذشتن از 4 خودرویی که نزدیک بود زیر بگیرد، در نهایت با گارد ریل کنار جاده برخورد کرد و متوقف شد که انتفال دهندگان آن توانستند دوباره آن را بار کامیون کنند و از وسط بزرگراه بردارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرقره‌ای که یک بزرگراه را بهم ریخت +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..