تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این مردان بی هیچ وسیله‌ای پرواز کردند +تصاویر

دو مردی را ببینید که بی هیچ وسیله‌ای توانستند در ساحل پرواز کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، یک خطای دید عجیب در ساحل دریایی در کشور هلند باعث شد تا به نظر برسد این دو نفر در آن بدون اینکه از وسیله‌ای استفاده کنند، پرواز می‌کنند. این دو نفر در ساحل پرواز می‌کنند +تصاویر این دو نفر در ساحل پرواز می‌کنند +تصاویر این دو نفر در ساحل پرواز می‌کنند +تصاویر

درباره این خطای دید باید گفت که بادی که در این ساحل می‌وزید، آنقدر شدید بود که انسان نمی‌توانست روی آن به خوبی بایستد و همین باد شدید باعث شده بود که شن‌های ساحل از روی زمین بلند شوند و در نتیجه پاهای این افراد که در زیر شن‌ها قرار می‌گرفت باعث شده بود که روی هوا دیده شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این مردان بی هیچ وسیله‌ای پرواز کردند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..