تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارجاع پرونده قاتل ستایش به شعبه 32 دیوان عالی کشور/اصرار خانواده مقتول به اجرای قصاص

نورالله عزیزمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پرونده قاتل ستایش اظهار کرد: بر اساس آخرین مراجعه‌ای که به دیوان عالی کشور داشتم، پرونده به شعبه 32 دیوان ارجاع شده و در آینده نزدیک، حکم دیوان صادر می‌شود.

این قاضی سابق دادگاه کیفری یک درباره تلاش‌های خانواده قاتل برای گرفتن رضایت از اولیاء دم ستایش گفت: اولیاء دم ستایش مصر به اجرای قصاص هستند و باید ببینیم دیوان عالی کشور حکم دادگاه بدوی را تأیید می‌کند یا خیر؟

به گزارش تسنیم، 21 فروردین امسال بود که رسانه‌ها از قتل یک دختربچه 6 ساله افغانستانی توسط نوجوان 16 ساله ایرانی در شهر خیرآباد شهرستان ورامین خبر دادند که در نهایت، قاتل دستگیر و برای وی پرونده تشکیل شد.

قاتل ستایش از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران بابت ارتکاب قتل به قصاص، تجاوز به عنف به اعدام و بابت جنایت بر میت به دیه محکوم شد.

یکم دی ماه امسال، مجتبی فرحبخش وکیل قاتل ستایش از انتقال موکلش به بیمارستان اعصاب و روان خبر داد و گفت: متاسفانه به دلیل شرایط روحی و روانی و پرخاشگری‌هایی که امیرحسین داشت، وی به بیمارستان اعصاب و روان منتقل شده است.

به گفته وی عذاب وجدان و ندامتی که موکلش در چند ماه گذشته داشته به همراه زمینه‌های بیماری روانی، باعث شده که امیرحسین از خود رفتارهای غیرعادی نشان دهد. 

هشتم دی ماه نیز فرحبخش از ترخیص موکلش از بیمارستان اعصاب و روان خبر داد گفت: حال موکل رو به بهبود است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارجاع پرونده قاتل ستایش به شعبه 32 دیوان عالی کشور/اصرار خانواده مقتول به اجرای قصاص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..