تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرکوب راهپیمایی‌های هفتگی در کرانه باختری/مشارکت ده‌ها هزار فلسطینی در نماز جمعه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی‌های هفتگی در کرانه باختری حمله و اقدام به سرکوب آنان کردند که در پی آن درگیری‌های شدیدی میان دو طرف به وقوع پیوست و در این درگیری‌ها ده‌ها فلسطینی به‌ضرب گلوله زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صهیونیست‌ها به تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در قلقیلیه حمله و آنان را سرکوب کردند که طی آن شمار زیادی از فلسطینیان بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند. جوانان فلسطینی نیز با اشغالگران صهیونیست درگیر شده به‌سمت آنها سنگ‌پرانی کردند.

صهیونیست‌ها راهپیمایی هفتگی روستای بلعین را نیز سرکوب کردند که طی آن نیز ده‌ها فلسطینی و چندین فعال خارجی و اسرائیلی حامی صلح به‌ضرب گلوله زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

از سوی دیگر، اشغالگران صهیونیست اقدام به سرکوب راهپیمایی هفتگی روستای نعلین و شماری از فلسطینیان را زخمی کردند و عده‌ای نیز بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

مشارکت ده‌هاهزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد‌الاقصی

ده‌ها هزار فلسطینی به‌رغم تدابیر امنیتی شدید دشمن صهیونیستی در قدس اشغالی، در نماز جمعه این هفته مسجد‌الاقصی حاضر شدند.

رژیم صهیونیستی این هفته نیز تدابیر امنیتی شدیدی را در سرتاسر قدس به اجرا گذاشته و به فلسطینیان ساکن نوار غزه نیز اجازه سفر به قدس به‌منظور شرکت در نماز جمعه را نداد اما با این حال ده‌ها هزار نفر از شهرهای قدس، کرانه باختری و فلسطین اشغالی 1948 در این مسجد مبارک حاضر شده نماز جمعه را اقامه کردند.

خطیب مسجد‌الاقصی در خطبه‌های نماز جمعه خواستار حضور گسترده و یک‌پارچه فلسطینیان در این مسجد مبارک، حمایت از مقدسات فلسطین، لغو محاصره غزه و آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های صهیونیستی شد.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرکوب راهپیمایی‌های هفتگی در کرانه باختری/مشارکت ده‌ها هزار فلسطینی در نماز جمعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..