تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارای شیراز،پدیده هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم فوتسال کارای شیراز با برتری برابر می رشت سپید رود پدیده این هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان لقب گرفت.

کارای شیراز پدیده هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : رقابت های لیگ برتر قوتسال بانوان با برگزاری شش بازی در هفته چهاردهم ادامه پیدا کرد.

در این رقابت ها تیم فوتسال بانوان کارای شیراز که در جدول رده بندی با 10 امتیاز اختلاف نسبت به می رشت سپید رود قرار دارد در خانه برابر این تیم صف آرایی کرد. شاگردان شهناز یاری در پایان با نتیجه 7-6 برابر می رشت به برتری رسیدند تا تیم شگفتی ساز این هفته از رقابت ها لقب بگیرند.

در تهران دانشگاه آزاد با نتیجه 10-1 برابر استقلال ساری به برتری رسید و سایپا نیز 4 -1 میهمان خود بازرگانی امیر نوشهر را بدرقه کرد.

شهرداری زنجان در خانه با 11 گل بازی را به شهرداری رشت وا گذار کرد و پالایش نفت آبادان 11-1 سپاهان را در اصفهان از پیش رو برداشت.

ملی حفاری نیز میهمان خود دختران کویر کرمان را با نتیجه 5-1 بدرقه کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارای شیراز،پدیده هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..