تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش اینستاگرامی تهمینه میلانی به انتخاب نشدن فیلمش در جشنواره فجر

واکنش اینستاگرامی تهمینه میلانی به انتخاب نشدن فیلمش در جشنواره فجر

فرهنگ > سینما - تهمینه میلانی با انتشار عکسی از «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در اینستاگرام، درباره علت راه نیافتن این فیلم به بخش مسابقه جشنواره فجر توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تهمینه میلانی، کارگردان سینما با انتشار عکسی از «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در واکنش به عدم حضور این فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر توضیحاتی را داد.

او دراین باره نوشت: «دوستان عزيز، شايعات زيادی در باره عدم حضور «فيلم ملي (مليحه) و راه‌های نرفته‎اش» در فضاي مجازی پخش شده است و عده‌ای ار شما نگران از عدم حضور فيلم در جشنواره فيلم فجر سوال فرموده‌ايد، واقعيت اين است كه فيلم بدليل موضوع آن (خشونت خانگی) كه از نظر من و همسرم اولويت فرهنگی است و می‌تواند راهگشای زوج‌های جوان به زندگی بهتر شود، مورد پذيرش هيئت انتخاب قرار نگرفته است و فقط همين. اميدوارم در اكران عمومی تاثير خود را در كاهش خشونت خانگی بگذارد. به نظر ما عوامل فيلم شايستگی تشويق داشتند كه ممكن نشد.»

«ملی و راه‌های نرفته‌اش» مانند دیگر آثار تهمینه میلانی یک اثر اجتماعی است. میلاد کی‌مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسر اسدی، جمشید جهانزاده کشکولی، فرزانه نشاط‌خواه، ستاره اسکندری، سارا خوئینی‌ها، فلور نظری و مسعود فروتن در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش اینستاگرامی تهمینه میلانی به انتخاب نشدن فیلمش در جشنواره فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..