تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار محمود عباس درباره انتقال سفارت آمریکا به قدس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز جمعه درباره انتقال سفارت آمریکا از تل‌‌آویو به قدس اشغالی هشدار داد.

وی طی سخنانی در مراسم جشن سال نوی میلادی گفت: ما اظهارات زیادی درباره انتقال سفارت آمریکا به قدس شنیده‌ایم که امیدواریم صحت نداشته باشد و چنین چیزی عملی نشود.

محمود عباس افزود: اگر انتقال سفارت آمریکا به قدس عملی شود، روند صلح در خاورمیانه و حتی صلح در جهان در تنگنایی گرفتار خواهد شد که هرگز نمی‌تواند از آن خارج شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: به دونالد ترامپ می‌گوییم که تو را به سفر به فلسطین بویژه بیت لحم دعوت می‌کنیم و از تو می‌خواهیم که انتقال سفارت به قدس در برنامه شما نباشد.

وی تاکید کرد: هرگونه اظهارات یا موضع‌گیری که وضع شهر قدس را تغییر دهد، خط قرمزی هرگز عبور آن را نخواهیم پذیرفت.

رئیس تشکیلت خودگردان فلسطین در ادامه افزود: هرگونه اظهارات در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس را اظهاراتی خصمانه می‌دانیم که روند سیاسی در خصوص فلسطین که قدس شرقی را پایتخت دولت مستقل فلسطین می‌داند، مختل می‌کند.

عباس گفت: برخی قبلا اینگونه اظهارات را مطرح کرده‌اند، اما عملی نشده است، بنابراین امیدورایم که دولت آمریکا به فکر انتقال سفارت آمریکا نباشد.

وی همچنین از دولت آمریکا خواست که از سیاست‌های دوگانه در تعامل با روند سیاسی دست بردارد.

دونالد ترامپ در تبیلغات انتخاباتی خود بر عزمش برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی تاکید کرده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار محمود عباس درباره انتقال سفارت آمریکا به قدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..