تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار در کاشمر

دبیرجشنواره فیلم عمار در کاشمر گفت:فیلم های جشنواره مردمی عمار در مساجد سطح شهرستان با بیش از ۵۰اثر اکران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صادقی افزود:فیلم های جشنواره عمار از یازدهم تاشانزدهم دی ماه هرشب از ساعت۱۷تا۱۹ میزبان مردم شهرستان در سطح مساجد اکران شد.

  وی بیان کرد:آثار این جشنواره دارای موضوعاتی چون فتنه ۸۸، دفاع مقدس، شهداد مدافع حرم, جنگ نرم و سبک زندگی بود.

صادقی با بیان اینکه جشنواره مردمی عمار همانطور که از نامش پیداست یک جشنواره مردمی است ، اظهارداشت:برای افرادی که دسترسی به سینما ندارند می توانند از این فرصت استفاده کنند و آثار به نمایش گذاشته انقلابی را مشاهده کنند.

این مقام مسوول میزان استقبال از فیلم های جشنواره در کاشمر را قابل قبول ارزیابی کرد و ادامه داد:اکران مردمی فیلم هایی را داشتیم و توانسته بازتاب خوبی برای نوجوانان و جوانان داشته باشد.

دبیرجشنواره فیلم عمار در کاشمر بیان داشت:انتظار ما از مسوولان و مردم و مخاطبان این است که در تمامی زمینه هایی که قادر هستند کمک کنند تا این جشنواره در شهرستان به بهترین شکل فیلم های خود را اکران کنند.

انتهای پیام//و.ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار در کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..