تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتون کارتر مسکو را متهم کرد

«اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با روزنامه «وال استریت ژورنال» مدعی شد که «ولادیمر پوتین» رئیس جمهور روسیه همکاری میان واشنگتن و مسکو را با دشواری مواجه ساخته است.

وزیر دفاع آمریکا که روزهای آخر حضور خود در «پنتاگون» را سپری می کند در این مصاحبه مدعی شد: روسیه هیچ کاری برای شکست داعش در سوریه انجام نداد؛ بلکه سیاست خنثی سازی آشکار اقدامات آمریکا را در این کشور اتخاذ کرده است.

وی در ادامه ادعا کرد که روسیه به جای نبرد با گروهک تروریستی داعش در سوریه، گروه های «معارض میانه‌ رو» را هدف قرار داده است و لذا تلاش های مسکو در راستای نفی نفوذ آمریکا، افزایش یافته است.

«اشتون کارتر» درباه اقدامات روسیه در سوریه تصریح کرد: آنها به همراه دولت سوریه با معارضان میانه‌ رو مبارزه کردند. لذا اقداماتشان نادرست و لجوجانه بوده و با آنچه می گویند کاملا در تضاد است.

اظهارات ادعائی رئیس پنتاگون در حالی بیان شده است که ساعاتی پیش، «جان کری» وزیر خارجه این کشور در یک فایل صوتی افشا شده، اذعان کرده بود که واشنگتن با چشم پوشی از قدرت گرفتن داعش، تلاش کرد از این گروهک تروریستی برای براندازی دولت قانونی «بشار اسد» در سوریه استفاده کند.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتون کارتر مسکو را متهم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..